  • 1. Data: 2020-10-06 19:36:14
    Temat: Fajna klawiatura - ciekawostka
    Od: Gil <g...@g...pl>

    Ostatnio mój siostrzeniec informatyk zaprezentował mi swoją nową
    klawiaturę mechaniczną. Jest czarna i zupełnie pozbawiona oznaczeń na
    klawiszach. Nie ma zupełnie nic. Ani na wierzchu ani od dołu. Nie jest
    to też podświetlana klawa. Ma tylko te wypustki na klawiszach "F" oraz
    "J". Wydawało mi się to jest jakaś hipsterski wymysł i pewnie taki jest
    ale widziałem jak zasuwa na tej klawie. Litery na klawiszach w zasuwaniu
    nie przeszkadzają to jednak to jest hipsterki szpan.

    Avast.

  • 2. Data: 2020-10-07 07:35:05
    Temat: Re: Fajna klawiatura - ciekawostka
    Od: Mateusz Bogusz <m...@o...pl>

    On 06.10.2020 19:36, Gil wrote:
    > Jest czarna i zupełnie pozbawiona oznaczeń na
    > klawiszach. Nie ma zupełnie nic. Ani na wierzchu ani od dołu. Nie jest
    > to też podświetlana klawa.

    Tendencja od pewnego poziomu jest taka, że wraz ze spadkiem
    funkcjonalności rośnie cena sprzętu.

    --
    Pozdrawiam,
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2020-10-07 11:18:45
    Od: pioruns <w...@w...com>

    On 06/10/2020 18:36, Gil wrote:
> [...]
    > ale widziałem jak zasuwa na tej klawie. Litery na klawiszach w zasuwaniu
    > nie przeszkadzają to jednak to jest hipsterki szpan.

    Extra :D Zrobisz fotkę tego?

    Widziałem kiedyś szpanerski zegar z wyświetlaczem w kodzie binarnym.
    Zamiast cyfr czy wskazówek były kropki reprezentujące bity ^^

    Takie jak te:
    https://duckduckgo.com/?t=ffab&q=binary+watch&iax=im
    ages&ia=images

    Ale bajer haha.

    --
    pozdrawiam, pioruns
    _,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.-'~'-.,__,.

  • 4. Data: 2020-10-07 12:29:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Czyli wygląda jak mój budżetowy Natec Jellyfish po 3 miesiącach ;-)

    -----

  • 5. Data: 2020-10-07 13:10:43
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-07, pioruns <w...@w...com> wrote:

> [...]
    >
    > Widziałem kiedyś szpanerski zegar z wyświetlaczem w kodzie binarnym.
    > Zamiast cyfr czy wskazówek były kropki reprezentujące bity ^^

    Mam tego typu:
    https://s3.eu-central-1.amazonaws.com/static.coolgif
    t.com/media/cache/sylius_shop_product_large_thumbnai
    l/product/Binary-Clock-100.jpg

    Ale w którymś momencie się zwyczajnie zmęczyłem :)

    --
    Marcin

  • 6. Data: 2020-10-07 16:06:37
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 07.10.2020 o 11:18, pioruns pisze:

    > Extra :D Zrobisz fotkę tego?

    Poszukaj w guglu: 'das keyboard'

  • 7. Data: 2020-10-07 19:26:47
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 2020-10-06 19:36, Gil wrote:
> [...]
    > ale widziałem jak zasuwa na tej klawie. Litery na klawiszach w zasuwaniu
    > nie przeszkadzają to jednak to jest hipsterki szpan.

    Mniej więcej 10 lat temu widziałem w Rosji w sprzedaży klawiaturę z
    kolorowymi ekranikami LCD na klawiszach, więc można było zaprogramować
    dowolny rozkład. Albo wszystko wyłączyć. Był to produkt designerski
    Studia Artemija Lebiediewa. Wyglądał co prawda topornie, ale za to
    kosztował ze 4 tysiące naszych złotych.

  • 8. Data: 2020-10-08 10:12:23
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-10-07 o 19:26, Uncle Pete pisze:

> [...]
    > dowolny rozkład. Albo wszystko wyłączyć. Był to produkt designerski
    > Studia Artemija Lebiediewa. Wyglądał co prawda topornie, ale za to

    A po trzech miesiącach Microsoft opatentował to rozwiązanie w USA.

    Pozdrawiam

  • 9. Data: 2020-10-08 10:29:54
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    > A po trzech miesiącach Microsoft opatentował to rozwiązanie w USA.

    Naprawdę?

    Swoją dogą szkoda, że to nie przyjęło się, wirtualna klawiatura na
    ekranie tableta no nie jest to...

  • 10. Data: 2020-10-08 13:01:57
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2020-10-08, Uncle Pete <4...@g...com> wrote:

    > Naprawdę?
    >
    > Swoją dogą szkoda, że to nie przyjęło się, wirtualna klawiatura na
    > ekranie tableta no nie jest to...

    A nie ma jakiś definiowalnych laserowych?

    --
    Marcin