  • 11. Data: 2009-03-21 11:28:40
    Temat: Re: Finalny IE8 i narzedzie deweloperskie
    Od: Mik <a...@g...pl>

    Dnia Fri, 20 Mar 2009 13:48:05 +0100
    BuKoX <b...@g...pl> napisał(a):

    > Panowie z M$ ewidentnie wzorowali sie na wtyczkach z FF ale
    > generalnie ida w dobrym kierunku tylko obawiam sie ze troche za
    > pozno. Niestety IE8 nie chce dzialac jako standalone (tak jak IE7) i
    > najprostsze wyjscie to update IE7 do 8 i instalacja IE7 jako
    > standalone.
    >
    > pozdrawiam...

    Kurcze, i teraz firefox będzie mieć problem, bo M$ opatentuje to...
    jako pierwszy? ;-)

  • 12. Data: 2009-03-21 14:06:58
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > wersja natywna i zawiera identyczne pliki więc wątpię by mogły pojawić
    > się jakieś różnice.

    watpisz, czy uzywasz i wiesz?

    ja nawet pojde dalej, VPC przestalo mi wystarczac bo tez czasem
    przeklamuje i niestety musialem zestawic druga maszynke z odpalonym
    RDP tylko do testowania w IE6. I robija sie o rozbudowane frameworki
    i ich funkcje.

    o ile proste roznice w renderowaniu mozna przewidziec, o tyle
    zachowanie sie konkretnych aplikacji i narzedzi, jest niestety
    nie do wylapania na wersji stand alone.

    a to tez nie jest pelnia szczescia, bowiem na W2000 IE6 robi
    czasem problemy w odroznieniu od XP na przyklad :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 13. Data: 2009-03-21 14:07:49
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Kurcze, i teraz firefox bÄ?dzie mieÄ? problem, bo M$ opatentuje to...
    > jako pierwszy? ;-)

    Dziwne, Developers Toolbar dla IE uzywam od daaaawna. Ssie mocno.

    :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 14. Data: 2009-03-22 00:57:06
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    > Wlasnie wydano finalna wersje IE8 i powiem szczerze ze jako zajadly wrog
    > IE jestem pod wrazeniem wbudowanego narzedzia dla developerow, ktore
    > zawiera elementy wtyczek: Webdeveloper, Firebug, MeausureIt, Colorzilla i
    > jeszcze innych z FF a dodatkowo ma profilowanie JS.

    Hmmm... ja tego narzędzia od lat używam pod IE7, a może nawet i IE6. To
    przecież nic nowego.

    A tak na marginesie: czy da się jakoś pod podejrzeć jakie nagłówki pobierane
    są przy ładowaniu elementów strony internetowej? Chodzi mi o podobną
    funkcjonalność jak podgląd sieci w Firebugu.

  • 15. Data: 2009-03-22 01:07:05
    Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net>

    ** BuKoX <b...@g...pl> wrote:

> [...]
    > wzorowali sie na wtyczkach z FF ale generalnie ida w dobrym kierunku tylko

    Wynik wprowadzenia konkurencji na rynku przeglądarek. Wyobraź sobie co by się
    działo jakby rynek personalnych (w sensie desktopowych/PC) systemów
    operacyjnych otworzyłby się na konkurencję, za pół roku rozmawiałbyś przez
    komórkę ze swoim komputerem... ;-)

    > Niestety IE8 nie chce dzialac jako standalone (tak jak IE7) i najprostsze
    > wyjscie to update IE7 do 8 i instalacja IE7 jako standalone.

    Wersje standalone nigdy nie działały - jeżeli chodzi Ci o realne testowanie to
    wersje standalone zachowują się totalnie kosmicznie, a przynajmniej zachowują
    się na tyle odmiennie od docelowych, że są bezużyteczne w testach.

    Do testowania pobierz sobie udostępniane na stronach Microsoftu obrazy systemów
    dla Virtual PC z różnymi przeglądarkami. Obrazy te mają ograniczenie czasowe
    ale masz tam cokolwiek co chcesz testować XP z MSIE6, XP z MSIE7, Vista z 7
    itd.

    --
    + ' .-. .
    , * ) )

  • 16. Data: 2009-03-22 07:41:27
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    Marek pisze:

    > Hmmm... ja tego narzędzia od lat używam pod IE7, a może nawet i IE6. To
    > przecież nic nowego.

    Piszesz o IE Developer Toolbar?

    pozdrawiam...

    --
    __ __
    |__\\ | || |_// / \\ \_// http://bukox.pl | http://bukox.net

  • 17. Data: 2009-03-22 07:43:19
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    rezist.com pisze:

    > Dziwne, Developers Toolbar dla IE uzywam od daaaawna. Ssie mocno.

    Ja też go używam od dawna ale nowe narzędzie funkcjonalnością mocno go
    przebija.

    pozdrawiam...

    --
    __ __

  • 18. Data: 2009-03-22 07:46:31
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:

    > http://www.my-debugbar.com/wiki/IETester/HomePage

    Podobnie jak w trybie kompatybilności w IE8 nie masz absolutne żadnej
    gwarancji, że poszczególne wersje IE w IE Tester działają identycznie
    tak jak ich natywne odpowiedniki. Z tego powodu używanie takich
    wynalazków jest bardzo niemiarodajne.

    pozdrawiam...

    --
    __ __

  • 19. Data: 2009-03-22 09:07:25
    Od: "TornadoTN - (Tomek N.)" <t...@d...net.pl>

    BuKoX pisze:
> [...]
    > gwarancji, że poszczególne wersje IE w IE Tester działają identycznie
    > tak jak ich natywne odpowiedniki. Z tego powodu używanie takich

    A to na jakiej podstawie twierdzisz?

    TornadoTN (Tomek N.) --> http://www.tomek.net.pl

  • 20. Data: 2009-03-22 09:37:13
    Od: BuKoX <b...@g...pl>

    TornadoTN - (Tomek N.) pisze:

    > A to na jakiej podstawie twierdzisz?

    Własnych doświadczeń i wypowiedzi grupowiczów.

    pozdrawiam...

    --
    __ __