  • 41. Data: 2021-04-01 11:50:12
    Temat: Re: Firma z maszynami CNC - obróbka miedzi i złocenie
    Od: Adam Górski <gorskiamalpawpkropkapl@xx>

    > Już wyjaśniam: NIC
    > To teraz ty mi wyjaśnij, o co chodzi z nazwiskiem?

    Cieszę się że się dobrze bawisz.
    Co do gógla - tak, nas Adamów Górskich jest sporo.

    Z nazwiskiem ?

    Jeżeli krytykujesz kogoś w niewybredny sposób - miej odwagę się pod tym
    podpisać i nie chować się za pseudonimem. Tyle.

    Rozmawiałem z Irkiem N. kila razy. Osoba z dużym doświadczeniem w
    interesującym mnie temacie.

    Z rozmowy wynikło ,że w omawianym projekcie jest wiele nierozwiązanych
    problemów o których nie pomyślałem.

    @Ireku N. jeżeli czytasz, dzięki za konstruktywną krytykę.

    Pozdrawiam

    Adam Górski