  • 1. Data: 2021-03-16 01:39:53
    Temat: ramki do szablonów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    Zna ktoś jakieś rozwiązanie ramki do "luźnych" szablonów SMT 30x40 ?
    Znaczy - żeby można założyć do ramki szablon ( bez klejenia ) i potem go
    z tej ranki zdjąć.

    Do tej pory używałem takich szablonów z "samoróbną" drukarką (
    oczywiście bez żadnego napisania ). Ale teraz kupiłem chińską drukarkę i
    tam się montuje ramki.

    A nie chcę ich przyklejać do ramek, bo raz że miejsce, dwa że tak
    wygodniej myć w myjce itp.

    Jest jakiś taki wynalazek - na jakieś zapinki, czy coś ?

  • 2. Data: 2021-03-16 01:41:42
    Temat: Re: ramki do szablonów
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    W dniu 2021-03-16 o 01:39, sundayman pisze:
> [...]
    > wygodniej myć w myjce itp.
    >
    > Jest jakiś taki wynalazek - na jakieś zapinki, czy coś ?

    kuśwa, nasadziłem literówek bo gówno widzę... Sorry.

  • 3. Data: 2021-03-16 01:46:18
    Od: "Rutkowski, Jacek" <j...@w...pl>

    W dniu 3/16/2021 o 1:41 AM, sundayman pisze:

    > kuśwa, nasadziłem literówek bo gówno widzę... Sorry.
    Jaką drukarkę kupiłeś że używa szablonów?
    Możesz podesłać linka?

    --
    pzdr, j.r.

  • 4. Data: 2021-03-16 01:49:52
    Od: sundayman <s...@p...onet.pl>

    > Jaką drukarkę kupiłeś że używa szablonów?

    A normalną :

    http://pl.aliexpress.com/item/32342252408.html?spm=a
    2g0o.productlist.0.0.663e2fe2AoZQ17&algo_pvid=27ea84
    7f-c276-4c7b-be76-97fe8fd35a11&algo_expid=27ea847f-c
    276-4c7b-be76-97fe8fd35a11-0&btsid=0b0a1879161585571
    91322979e988f&ws_ab_test=searchweb0_0,searchweb20160
    2_,searchweb201603_

    Pewnie, że można tam jakoś wkręcić sam szablon bez ramki, ale to będzie
    do dupy.