    From: Przemysław Bernat <p...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
    Date: Fri, 5 Mar 2010 01:04:04 +0100

    Dnia Fri, 05 Mar 2010 00:39:42 +0100, Paweł napisał(a):

    > Tak przeglądam ogłoszenia moto.allegro.pl do szukania furki na codzień tu i tam
    > i czasem w trasę i myślę se że nie ma lepszej fury jak Ford Probe II 2.5 litra.

    Legendarny silnik KL Mazdy. Powinien być na zatrzaski, by szybciej można
    było go wyciągać do remontu.

    > Proszę się w ogłoszeniach by to kupić, weźmy taki:
    >
    > http://moto.allegro.pl/item934319660_ford_probe_ii_2
    _5_v6_pelna_opcja_skora_okazja.html

    > NOWE auto, bo 96 więc nie całe 14 lat, przebieg niski, klimę ma

    Nie ma klimy! Kiedyś miał - jej odbudowa może kilka tysięcy kosztować.

    > do roboty; wrzucam gaz i śmigam (ten akurat już ma - czyli pewnie i tak coś w
    > LPG do wymiany).

    Jasne. Instalacja II gen do KL. Ta już ma rurę filtr-kolektor ulepioną z
    taśmy klejącej. Po przepływomierzu nie ma nawet wspomnienia.

    > Ile to może spalić? W trasie lecąc spokojnie to myślę że 8 litrów benzyny lub 10
    > gazu spokojnie się mieszczę?
    > Po mieście stojąc w korkach więcej jak 13 benzyny = 16 gazu weźmie?

    Mi silnik F2 w maździe 626 (R4 2.2L 12V) wciągał 10l LPG w trasie, 13 w
    mieście. Benzyny nie wiem, bo mazdy z instalacją II gen. (Ford Probe to
    mazda MX-6) nie jeżdżą na benzynie z definicji: pierwszy strzał załatwia
    przepływomierz i jest po zabawie.

    > Kupuje Probe i objeżdżam takiego na każdych światłach!

    Jak Ci gaz nie strzeli przy starcie. Przy VRIS i LPG II gen. strzeli na
    pewno.

    > No więc nie ma lepszej furki niż Probe. Wg różnych źródeł albo 8 sek albo 7,5
    > sek do 100 km/h w tych pieniądzach i otwierane światła ma i komfort chyba też...
    > mam rację?

    O ile dojedziesz nią do domu z miejsca zakupu to tak. Te auta wymagają
    wysokiej kultury technicznej przy obsłudze, a jak widać za 6000PLN to koleś
    chce się pozbyć padliny, która go te sześć koła w ostatnim roku kosztowała:

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek