    From: s...@o...pl
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Ford Probe II 24V i nie ma lepszej fury?
    Date: Fri, 05 Mar 2010 01:28:15 +0100
    Sender: n...@n...onet.pl

    Ĺ&#65533;wiatĹ&#65533;a ma i

    > Cougara sobie kup, trwalsze silniki, ogĂłlnie nowszy model, bazujÄ&#65533;cy na
    > Mondeo mk2 (aka mk1 fl). TrochÄ&#65533; droĹźszy bÄ&#65533;dzie w zakupie, ale
    odwdziÄ&#65533;czy
    > siÄ&#65533; później.

    Z tego co widzę to zaczynają się od 10 k... tam gdzie Probe się kończą :) Cougar
    jest brzydszy - nie robi żadnego wrażenia. A chyba lepiej żeby auto bazowało na
    Mazdzie niż na Fordzie Mondeo który nic sobą nie prezentuje?
    Czy ten Cougar V6 ma ten sam silnik co Probe V6? Dlaczego piszesz że trwalsze
    silniki?

    Poza tym jeśli ten sam silnik to Cougar będzie cięższy i gorsze osiągi... co to
    za silnik 190 KM w Cougarach co mają go droższe modele na allegro? To
    kontunuacja tego z Mazdy czy raczej tego z Mondeo?