    Newsgroups: pl.comp.pecet
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Format karty SD
    Date: Fri, 04 Mar 2022 07:36:44 GMT

    On 2022-03-03, trybun <M...@j...cb> wrote:

    > Nie bardzo. Powiedzieć "wyrzuć" każdy potrafi. Co konkretnie poza
    > wymienionymi przeze mnie usterkami dolega tej karcie że to ja
    > dyskwalifikuje jako magazyn danych?

    Jeśli wszystko na niej czyta się poproawnie za każdym razem, nie masz
    zamiaru niczego kasować ani niczego dokładać, to nic nie dyskwalifikuje.
    Oczywiście poza ryzykiem, że się wszystko dupnie z kretesem w momencie,
    w którym będziesz coś bardzo chciał odczytać (obejrzeć). Musisz sobie
    ocenić, czy to ryzyko jest warte paru złotych na nową kartę. Zawsze
    możesz kupić, a tej używać jako zapasową, gdyby się nowej coś stało lub
    powstał w rodzinie tragiczny konflikt, kto co chce oglądać.

    --
    Marcin