-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!not
-for-mail
From: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Fortd Tranzit i alternatywne rozwiązania ?
Date: Sun, 7 Mar 2010 13:44:17 +0100
Organization: http://onet.pl
Lines: 36
Message-ID: <hn0739$72n$1@news.onet.pl>
References: <4b93856c$1@news.home.net.pl>
NNTP-Posting-Host: chello089077162116.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.onet.pl 1267965865 7255 89.77.162.116 (7 Mar 2010 12:44:25 GMT)
X-Complaints-To: n...@o...pl
NNTP-Posting-Date: Sun, 7 Mar 2010 12:44:25 +0000 (UTC)
In-Reply-To: <4b93856c$1@news.home.net.pl>
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6002.18005
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6002.18005
X-Antivirus: avast! (VPS 100306-1, 2010-03-06), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2261573
[ ukryj nagłówki ]
Użytkownik "BAREK" <b...@p...pl> napisał w wiadomości
news:4b93856c$1@news.home.net.pl...
> Witam,
> Stoję przed zakupem busa 9-osobowego z rocznika około 2006.
> Tranzit kosztuje około 30-35 tyś.
> Konkurencja podobnie; VW T5 troche drożej, Mercedes też, inne podobnie lub
> ciut taniej.
> Na co zwracać uwagę przy tym roczniku poza, co oczywiste, przebiegiem :-).
>
> P.S.
> Czy Ford ma centralną bazę serwisową aby zweryfikować historię serwisową?
>
> Bartek
Chyba przebieg najmniej istotny, stan techniczny, serwisowanie, z tego
rocznika to powinien miec ksiazke, ale i to da sie przerobic.
T5 to zupelnie co innego niz tranzit itp.
powiedzmy ze T5 jest najbardziej komfortowy ale i mniejszy.
z dostawczakow to masz
PSA (Jumper, Ducato, Boxer)
Tranzit
Crafter
Sprinter
Nissan Primastar/Renault Traffic/Opel Vivaro
te mniejsze to
T5
Hyundai H1
Toyota Hiace
PZDr
Adam
Następne wpisy z tego wątku
- 07.03.10 14:29 BAREK
- 07.03.10 18:30 Adam Szewczak
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
- Kolega Mastera z Konfy, a jakże :D
- Re: 3 km zasięgu w 5 minut? Chińczycy zapowiedzieli ewolucję
- Reklama: "Oferujemy samochód bez konieczności ładowania"
- Elektromobilność lewel haj.
Najnowsze wątki
- 2025-07-30 Białystok => Software Engineer .Net <=
- 2025-07-30 Gdańsk => Programista Delphi <=
- 2025-07-30 Kolejni bezrobotni inżynierowie na zasiłkach...
- 2025-07-30 Rzeszów => International Freight Forwarder <=
- 2025-07-30 Warszawa => Konsultant Wiodący SAP PP <=
- 2025-07-30 MILLER ZAORAŁ PRO-UKRAIŃSKIEGO REDAKTORA
- 2025-07-29 "cywilny przemysł stoczniowy w USA praktycznie nie istnieje"
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Re: PLL LOT na pokładzie zemdlało kilku pasażerów, a linie lotnicze nie zapewniły nawet podstawowego wsparcia - choćby szklanki wody.
- 2025-07-29 Re: Podkreślają też wielką szkodliwość zdrowotną wiatraków, które usytuowane bardzo blisko siedlisk ludzkich mają negatywny wpływ na zdrowie ludzkie".
- 2025-07-29 Re: bełkot reklamowy eSIM, których nikt nie chce, bo są niebezpieczne.
- 2025-07-29 Błąd w Sofcie Powodem Wymiany 3 Duńskich Fregat Typu Iver Huitfeldt
- 2025-07-29 Warszawa => IT Data Analyst (Power BI) <=
- 2025-07-29 Środa Wielkopolska => Konsultant wewnętrzny SAP FI/CO <=
- 2025-07-28 Warszawa => Sales Executive / KAM <=