eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyForum o subaruRe: Forum o subaru
  • Data: 2010-06-09 16:38:56
    Temat: Re: Forum o subaru
    Od: "Lewis" <lewisa@[tnij]poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Tomasz Finke" <t...@i...pwr.wroc.pl> napisał w wiadomości
    news:huo42d$2r3$2@news.dialog.net.pl...
    > Lewis pisze:
    >> Przy silniku H6 EZ30 209KM płytkowa regulacja zaworów wiąże się z
    >> wyjęciem silnika i kosmicznymi kosztami takiego zabiegu.
    >> Ja się pytam gdzie byli inżynierowie subaru jak reszta świata robiła
    >> zawory na hydropopychaczach...
    > Ten silnik ma zmienny skok zaworów i fazy rozrządu, a reszta świata
    > nauczyła się robić tylko hydropopychacze. Regulacja luzu zaworów
    > jest wymagana OIDP dopiero po 105.000 mil.
    > T.

    Ja dotarłem do informacji ze max 110kkm. A jak z LPG to podobno 2x częściej.
    I jak wyżej napisałem zmienne fazy rozrządu i skok, nie wpływają w jakiś
    cudowny sposób na moc i spalanie tego silnika, jak dla mnie nie warte
    zachodu.

    --
    Pozdrawiam
    Lewis
    Audi A6 C4, 2,8 V6 ACK 142kW [`]
    dB Race: 145,5 dB ;)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: