    From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Fotoradary błyskające we wszystkich
    Date: Fri, 05 Mar 2010 23:48:22 +0100

    Tomek pisze:

    > 1. atrapa która ma wg.właściciela skrzynki poprawić bezpieczeństwo (a
    > wg.pewnych teorii spiskowych przyzwyczaić ludzi do stałego błyskacza by
    > za jakiś czas - gdy ludzie się poznają na tandecie i zaczną jeździć ile
    > fabryka dała - podmienić na cudo robiące prawdziwe fotki za prawdziwe
    > pieniądze)

    To był przenośny na trójnogu, z osobną lampą - wyglądał jak prawdziwy.
    Antyradaru nie mam i nie wiem czy naprawdę radarował, ale błyskał
    wyraźnie w samochody, a nie na oślep.

    > 2. błyska bo sprawdzają pasy, komórki itp

    No ale to nie lepiej postawić obok policjanta który będzie na miejscu
    kasował? Oszczędzi to czasu na przeglądanie tych wszystkich zdjęć.