    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Wed, 19 Jul 2023 00:15:24 +0200

    > Szukam apki instalowanej na smartwatchu -- który bez pośrednictwa
    > smartfonu odczyta (i zapamięta) wyniki z sensora. I (rzecz jasna)
    > szukam stosownego smartwatcha.
    >
    > Chcę czytać wyniki z sensora nie telefonem, lecz zegarkiem, czy
    > jak wolisz -- nie smartfonem, lecz smartwatchem. Mogę ten samrtwatch
    > skonfigurować z pomocą laptopa czy smartfonu, ale później chcę czytać
    > wyniki smartwatchem bez udziału smartfonu.

    Czegoś takiego jeszcze nie ma. Wszystkie apki opierają się o smartfona,
    podobnie jak sam smartwatch.
    Problem polega głównie na tym, że konfiguracja na smatwatchu jest dość
    upierdliwa (mały ekran) a sam sensor potrzebuje sporego wsparcia w
    algorytmie, czyli mocy odpowiedniego procesora do końcowego "wyplucia"
    wyniku. Sam sensor Libre tego nie robi, co oczywiście powinieneś
    wiedzieć bo to wiedza podstawowa. Inną sprawą jest drenaż źródła
    zasilania do ciągłej pracy (smartwatch) co na pewno da się odczuć a
    przede wszystkim wielość systemów opracowanych dla smartwatch'y bo jest
    ich wchuj więcej niż Android czy Apple...i ten trend się zmienia w
    sensie, że są opracowywane następne systemy operacyjne od różnych
    producentów i trudno napisać apkę na wiele systemów.

    Kiedyś jednak było takie rozwiązanie z "zegarkiem" Seiko czy Casio ale
    nie było to na tyle dokładne i tanie, żeby można było używać tego
    globalnie. Obecnie prace idą w kierunku smartfona, gdyż niewiele osób
    posiada i chce mieć smatrwatch. Są osoby, które nie tolerują smatwatch
    ale używają smartfona.

    Oczywiście, można się nabierać na ściemnienia:
    https://allegro.pl/oferta/zegarek-glukometr-pomiar-g
    lukozy-cukru-ekg-13931219332

    czy różne inne :)
    https://allegro.pl/listing?string=zegarki%20do%20pom
    iaru%20cukru

    albo:
    https://thinkapple.pl/2021/01/25/apple-watch-7-pomia
    r-poziomu-cukru-we-krwi/

    Powinieneś jednak zgłębić wiedzę na temat samego sensora i dlaczego
    powinien mieć formę "wkłucia" lub nawet implantu (droga opcja).

    Podobnie jest z pomiarem temperatury. Można zmierzyć smatrwatchem
    temperaturę skóry ale nie ciała, co jest podstawową wiedzą w tym temacie.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>