    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Thu, 20 Jul 2023 19:47:26 +0200

    > Od tego należało (warto było?) zacząć tę rozmowę.

    Trzeba było napisać od początku, że bez wsparcia smartfona.

    Na dodatek, trzeba było napisać, że jesteś kompletnym noobem w temacie a
    zarazem ignorantem i egoistą. Wtedy bym nie odpowiadał w ogóle :) Nawet
    nie chciało ci się poczytać, że oficjalna aplikacja wymaga konta, do
    którego dostęp ma lekarz i jest to podstawą bo chodzi głównie o historię
    pomiarów, dobór insuliny i typu przy różnych wskazaniach i diecie. Nie
    wiem zatem, jak chciałbyś "czytać" to smartwaczem i jeszcze z jakim
    systemem i jeszcze jak zainstalować apkę i z jakiego sklepu i jak to
    wysłać tym smartwaczem do bazy danych oraz jak zaczytywać historię na
    tak małym wyświetlaczu.
    Sama funkcja odczytywania przez NFC już jest "pojebaniem umysłowym" gdyż
    nie zawiera podstawowej funkcji POWIADOMIENIA AUTOMATYCZNEGO czyli
    MONITOROWANIA 24h co oczywiście jest dostępne przy użyciu smartfona.

    To w/w sugeruje że jak zwykle masz bardzo blade pojęcie o systemie i do
    czego głównie służy. W dyskusji nawet padło, że jesteś kompletnie
    odjechany, chcąc używać glukometru i kłuć się co chwilę bo jesteś za
    biedny na czujnik (tak nawiasem, wymieniany co 2 tygodnie).

    Aha, jak zwykle resztę bredni o stanie twojej dupy wycinam.
    Nie interesuje mnie to, czyli NTG
    FUT pl.cośtam.medycyna :]

    PA!

    > Świadomi swej choroby cukrzycy ponoć potrafią bez kłucia (na podstawie
    > innych parametrów) odgadywać (z bardzo dobrym) prawdopodobieństwem
    > poziom cukru w ich krwi...

    Idź im to powiedz, bo tak umieli, że umarli zapadając w śpiączkę albo
    leżą w "Budziku" i czekają.

    Ty nie jesteś świadomy niczego :]
    --
    LordBluzg(R)??