    From: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Fri, 21 Jul 2023 02:06:41 +0200

    Napisałem:

    W dniu 17 lip 2023 o 23:56, Eneuel Leszek Ciszewski pisze:

    > dlatego warto zaopatrzyć się smartfon... Ale może dałoby się
    > taki sensor czytać także zegarkiem z NFZ?

    Wprawdzie NFZ zamiast NFC -- ale z kontekstu raczej ;) wynika NFC.

    > Do obsługi tego czegoś potrzebny jest smartfon
    > z NFC lub dedykowany czytnik. Kosztowny czytnik jest absurdem,
    > dlatego warto zaopatrzyć się smartfon... Ale może dałoby się
    > taki sensor czytać także zegarkiem z NFZ?

    > Na dodatek, trzeba było napisać, że jesteś kompletnym noobem w temacie a

    Napisałem, że nie mam cukrzycy.

    > zarazem ignorantem i egoistą.

    To wiele razy napisałem!

    > Wtedy bym nie odpowiadał w ogóle :)

    Oszczędziłbyś mój czas!!!

    > Nawet
    > nie chciało ci się poczytać, że oficjalna aplikacja wymaga konta,

    Wiem, że wymaga -- wiele razy ją instalowałem na różne
    sposoby i obmacywałem. Co ma jednak konto do urządzenia
    czytającego?! Można czytnikiem z NFC lub telefonem z NFC,
    dlaczego nie można zegarkiem z NFC?

    Producent nazywa to zegarkiem -- więc i ja tak to coś nazywam.

    > do
    > którego dostęp ma lekarz i jest to podstawą bo chodzi głównie o historię

    Jaki widzisz problem? Zegarek czyta i zapamiętuje -- co jakiś czas
    przekazuje do telefonu lub laptopa itd...

    > pomiarów, dobór insuliny i typu przy różnych wskazaniach i diecie. Nie
    > wiem zatem, jak chciałbyś "czytać" to smartwaczem i jeszcze z jakim

    Tak jak telefonem -- zbliżeniowo.

    > systemem i jeszcze jak zainstalować apkę i z jakiego sklepu i jak to

    O to pytałem.

    > wysłać tym smartwaczem do bazy danych oraz jak zaczytywać historię na
    > tak małym wyświetlaczu.

    Co ma wyświetlacz do bazy danych?
    Zegarek może wyświetlić ostatni pomiar a zapisać w sobie
    wszystkie podane przez sensor.

    > Sama funkcja odczytywania przez NFC już jest "pojebaniem umysłowym" gdyż
    > nie zawiera podstawowej funkcji POWIADOMIENIA AUTOMATYCZNEGO czyli
    > MONITOROWANIA 24h co oczywiście jest dostępne przy użyciu smartfona.

    Zegarek też ma BT -- co do zasady każdy.
    Gorzej z NFC.

    > To w/w sugeruje że jak zwykle masz bardzo blade pojęcie o systemie

    Nie ukrywałem tego.

    > i do
    > czego głównie służy.

    [do koszenia szmalu!!!]

    > W dyskusji nawet padło, że jesteś kompletnie
    > odjechany, chcąc używać glukometru i kłuć się co chwilę bo jesteś za
    > biedny na czujnik (tak nawiasem, wymieniany co 2 tygodnie).

    Co daje ten nawias? Sensor ów daje duże błędy pomiaru.
    Cukrzyk może znać swój stan bez częstego kłucia -- o ile
    jest świadomy swej choroby.

    > Aha, jak zwykle resztę bredni o stanie twojej dupy wycinam.

    Czyli o zastrzykach? -- branych do dupy?

    > Nie interesuje mnie to, czyli NTG
    > FUT pl.cośtam.medycyna :]

    > PA!

    Nie ma -- bez jakiejkolwiek zmiany mam GSM.

    > Idź im to powiedz, bo tak umieli, że umarli zapadając w śpiączkę albo
    > leżą w "Budziku" i czekają.

    Ze mnie Dziób (biegła sądowa pulmonologii) wyśmiewała się, gdy jej
    powiedziałem o mej przygodzie. Wtedy dopiero poznawałem astmę. Dziś
    z nią żyję -- jedynie często łapię wirusowa chorobę zwaną przeziębieniem.
    Kilka lat leczono mnie antybiotykami, Actimelem itd...
    Gdyby leczono na czas alergię -- może nie doszłoby do astmy...

    Poziom świadomości polskich lekarzy bywa nikły -- na szczęście
    zatrudniono (nie na długo!!) lekarza, który wiedział, czym jest astma...

    > Ty nie jesteś świadomy niczego :]

    Zaklinaniem rzeczywistości nie wiele można wskórać. :)

    -=-

    Do ewentualnych rozumnych czytelników:

    Mój ojciec na co dzień nie używa smartfonu. Chce takowy nabyć
    tylko do czytania wiadomego sensora, dlatego szukam i smartfonu,
    i innych rozwiązań, w tym możliwości czytania sensora zegarem z NFC.
    Chciałem mu oddać swój telefon a sobie kupić lepszy -- ale nie widzę
    lepszego w rozsądnej cenie...

    Mnie wystarczy Redmi Note 9 pro... Mogę wypożyczać ten telefon ojcu
    co jakiś czas. Niestety (jak pojmuję) sensor nie pamięta dłużej niż
    8 godzin -- to raz; zero -- beze mnie ojciec nie odczyta sensora...
    Takie rozwiązanie rzuciłoby światełko [w tunelu?] o poziomie cukru
    podczas snu itp. -- to też dużo.

    --