    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Mon, 14 Aug 2023 12:03:47 +0200
    <1nq25g8ewr5of$.ajo18af12tlk.dlg@40tude.net>
    <ub8um7$iop1$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <jhlhknq8e6y0.ch7qc2nr1w5h$.dlg@40tude.net>
    <ub9rrj$jlmh$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1okj5uae15nsd$.8050v7n41mcc.dlg@40tude.net>
    <KR0CM.276688$L_f2.174874@fx05.ams1>
    <uba63t$jva7$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <5ueCM.428830$5Fkb.288374@fx14.ams1>
    <ubcm0u$m0gp$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <1...@4...net>
    <wflCM.438868$4yJ9.166338@fx12.ams1>

    On Mon, 14 Aug 2023 08:05:48 GMT, Marcin Debowski wrote:

    > SH u mnie (wersja z końca lipca) ma opcje w konfiguracji do współpracy z
    > Health Connect więc nie wygląda aby został zastąpiony.

    https://developer.android.com/training/wearables/hea
    lth-services/health-platform

    "The Health Platform API Version 1 is supported by and compatible with
    Samsung Health, and it supports only select Samsung devices. The
    Health Platform API Version 1 is deprecated as of May 11, 2022. It has
    been replaced with Health Connect. Health Connect is an API and
    platform that unifies data from multiple devices and apps, including
    Samsung Health, into a single ecosystem. It also provides a single
    interface for reading and writing a user’s health and fitness data.
    See the Health Connect documentation to learn about the platform. See
    Get started to integrate with the API."

    Mowisz, ze waga i telefon Xiaomi działają z SH?
    Moze im sie wczesniej spodobała platforma,
    ale nie ma obowiązku.

    Czyli mamy SH, i mamy jeszcze cos szerszego/bardziej uniwersalnego.
    To byl 2022, więc dopiero nowsze produkty będą działać z HC ...
    ale chyba jakas kompatybilność była założona ...

    P.S.
    https://eu.community.samsung.com/t5/wearables/freest
    yle-libre-glucose-monitoring-system-samsung-watch-5-
    pro/td-p/6225517

    Cos tam chyba jeszcze SH obsluguje, ale moze za słabo..

    J.