    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Thu, 26 Oct 2023 20:44:15 +0200
    <ua14lb$ucv$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <ua16on$3hul3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ub2nog$4np$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>

    W dniu 10.10.2023 o 14:56, Akarm pisze:

    > Od kilku (a może nawet kilkunastu?) dni, grupy polskich użytkowników otrzymują
    partiami możliwość uaktualnienia LibreLink. U mnie ta aplikacja zaktualizowała się
    dzisiaj. CGM zacznie działać po aktywacji nowego sensora, lub po ponownej instalacji,
    ale wiążącej się z utratą w aplikacji wcześniejszych wyników badań.

    W sumie liczyłem na coś więcej...a nie na takie "gówno". Mogli by dać
    chociaż widget, żeby nie odpalać apki celem spojrzenia na wynik. Na
    dodatek jest to jednak niestabilne (ludziny piszo na FB) i gubi
    połączenie BT.

    Wróciłem do Diaboxa, który ewoluował od tamtego czasu i nie dość, że ma
    od zawsze "pływajacą" ikonę, więcej możliwości ustalania poziomów,
    ładniejszą grafikę to jeszcze powiadomienia na opasce lepiej działają.

    Problem tylko taki, że lekko drenuje baterię. Liczyłem na to, że LL po
    aktualizacji będzie bardziej user friendly i mógłbym zrezygnować z
    Diaboxa. Niestety nie.

    Nie rozumiem, jak można w LL tak spierdolić po takim czasie takie proste
    funkcje.

    Co jeszcze głupie, to jeśli odinstalujesz apkę LL i zainstalujesz
    ponownie to aż do zmiany sensora nie będzie CGM...bo jebnięta apka
    twierdzi, że sensor był aktywowany z innej.

    (czyli to co wcześniej pisałem na temat aktywacji sensora).
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>