    From: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: FreestyleLibre -- tylko trochę ;) OT
    Date: Tue, 31 Oct 2023 00:15:37 +0100
    <ua14lb$ucv$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <ua16on$3hul3$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <ub2nog$4np$1$Akarm@news.chmurka.net>
    <3...@g...com>
    <uhec3e$1pgsr$1@portraits.wsisiz.edu.pl>
    <0...@g...com>

    W dniu 29.10.2023 o 10:45, Akarm pisze:

    > Nie. Nie "chociaż"
    > Przede wszystkim!
    > Taki widżet jest tak oczywisty, ze aż nie ma sensu o nim wspominać. Nie rozumiem,
    co się stało, że tak podstawowej rzeczy nie ma?
    > Gimnazjaliści, gdyby im zlecić napisanie takiej aplikacji, pewnie zrobiliby ją
    funkcjonalniejszą.

    Wydaje mi się (nie muszę liczyć do trzech aktualizacji)...że chodzi jak
    zwykle o kasę. Mogli by zrobić płatną, lepszą apkę. Sądzę że niebawem to
    nastąpi :)...ale są też inne drogi, chociaż LL idzie tutaj "pod górkę".
    Dlaczego? Obecna apka kłóci się z BT innych apek...a to ciekawe. Nie
    można już pobrać oficjalnie starej wersji...gdzie dało się to wyłączyć
    bo to koreluje z lokalizacją. OK, ja sobie poradziłem ale reszta?

    > Bredzą.
    > Po prostu bredzą.

    Nie, u mojej żony (ona jest beneficjentem (Cuk typ1) też występuje ten
    błąd. Nawet po odinstalowaniu innych apek korzystających z BT .

    > Ja podobnie. Nadal korzystać muszę z xDrip+ oraz z Juggluco.
    > Skorzystałem z dzisiaj kończącej się promocji na Samsung Galaxy Watch 5 Pro i
    kupiłem za 900 zł, czyli za kwotę już akceptowaną.

    Ja mam inne rozwiązania, bardziej uniwersalne. Nie podoba mi się w ogóle
    interfejs w/w. Nie dość że toporny to dla mnie i żony, nieakceptowalny.
    Odstraszające GUI. Ble. Diabox jest ładny. Wystarczy go rozwinąć lepiej.

    > Ale nie daję rady z zainstalowaniem na zegarku aplikacji spoza sklepu, nie jestem
    mocarzem informatyki. Pieprzy mi się coś z portem. Zamiast czterech piątek po adresie
    IP pokazuje mi się pięć innych cyfr, różnych przy każdej próbie. :/

    Bo nie o IP chodzi ale o MAC adress :)

    > Całkowita racja.

    Czekam na zdechnięcie sensora, żeby dalej dziubać...nosz kurwa!
    BTW, to specjalna opcja tych kurwiów, żeby nie można było experymentować
    w sensie aktywacji sensora. OK, możesz ale następny czujnik i kasa leci.

    Tak, wiem (Ty nie wiesz), ze producent "zaszył" aktywację w szyfrowanej
    treści... To co wcześniej pisałeś o aktywacji sensora z innej apki,
    podtrzymuję. Pisałeś brednię.

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>