    From: "Mariusz" <m...@n...net>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: GF9800GTX+ i chłodzenie
    Date: Tue, 20 Jan 2009 20:39:49 +0100

    > o papscie wspomnialem bo swego czasu byl to 'mercedes', obecnie w
    > kategorii
    > 30pln znaczacych roznic pewnie nie ma, chyba ze trafisz na wyjatkowy szajs
    >
    > moze prosciej bedzie np. 92 mm, fandery maja do tego ladna regulacje
    > obrotow potencjometrem, wiec mozesz ustawic sobie jakis kompromis miedzy
    > temperatura pod obciazeniem a halasem...
    > http://www.allegro.pl/item533727605.html
    >
    > generalnie wlasnie cos takiego bym polecal skoro masz miejsce na duzego
    > wentyla

    Goście z jednego ze sklepów moderskich sugerują zmianę całości chłodzenia na
    coś alternatywnego. Tylko to dosyć radykalna operacja (robiłem to z GF4Ti).
    Pytanie jak to jest z gwarancja potem bo to chyba jednak widać, że był
    ściagany cały radiator...
    Zestaw chłodzacy mozna kupić za 70-150 zł, choć to w sumie duzy wydatek....

    --
    Mariusz