  • Data: 2022-11-02 01:10:20
    Temat: Re: GPRS
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Fri, 26 Aug 2022 12:52:47 +0200, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Zainteresowany na infolinii uzyskał informację, że nie ma
    > włączonego
    > GPRS. Wysłali mu kod, aby go wpisał i uruchomił.

    A dlaczego w ogóle była mowa o GPRS a nie o włączeniu LTE?
    Ten krótki kod ta *tylko* na GPRS czy taki skrót myślowy "włączenia
    internetu"?

    Zainspirowałeś mnie tym kodem. Znajoma starsza osoba dostała kiedyś
    nowy telefon (Samsung A7 albo coś koło tego) taki z pudełka. I za
    Chiny w nim nie udało mi się włączyć transmisji danych. Tzn.
    transmisja była włączona w ustawieniach, apny poustawiane a internet
    nie działa. Po wielu próbach kombinowania poddałem się, zresztą nie
    było parcia bo używająca ten telefon nie korzysta z Internetu. Ale
    muszę sprawdzić ten krótki kod co podałeś.

    --
    Marek