    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: GPRS bez SIM, bez opłat?
    Date: Wed, 22 Sep 2021 22:54:53 +0200

    W dniu 22.09.2021 o 20:07, LordBluzg(R) pisze:

    > To se do alarmu dołóż moduł GSM
    mam
    z rozróżnieniem (inna wiadomość) na
    > różne zdarzenia,
    tak, mam, ale każdy sms kosztuje. jak miałem w virgin 30 darmowych
    smsów, to zasadniczo mogłem sobie sam wysyłać smsy że ktoś wchodzi do
    firmy i o której. Trzeba było przestać wysyłać mało ważne smsy, albo
    korzystać z wifi, co mi nie odpowiada
    > czy to alarm z wejścia czy sabotaż, czy cokolwiek.
    Najczęściej cokolowiek. ale jak miałem informacje....
    > Generalnie i tak to niczego nie zmienia w sumie :) Bo co Ci po
    > wiadomości że był sabotaż? I tak trzeba sprawdzić i tak.
    ...która czujka wykryła ruch, to sprawdzałem konkretną kamerę żeby
    zobaczyć czy coś się dzieje czy nie.

    Dzięki za -jak zazwyczaj- cenne wskzaówki. niemniej jednak dyskutujemy,
    a właściwie ja się chcę dowiedzieć, czy i jak działa gprs-ik bez
    abonamentu. jak nie widzisz w tym korzyści/możliwości stosowania - to
    może nie krytykuj?

    ToMasz