    From: g...@s...invalid (Adam Wysocki)
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: GSXR 1300 (2000 r.) się zalewa
    Date: Mon, 26 Aug 2013 19:22:38 +0000 (UTC)

    doktorski <d...@g...com> wrote:

    > Sprawdz wartosci sygnalow na ECU - drynda ma swoje lata i rozne
    > cudawianki moga sie dziac z sygnalami podczas rozruchu, gdy
    > rozrusznik obniza napiecie w instalacji.

    Ale cuda się dzieją też jak już odpali.

    > Podczas rozruchu (przy pierwszym obrocie walu) ECU podaje paliwo
    > na wszystkie wtryski jednoczesnie.

    Priming, wiem.

    > Sprawdz oscyloskopem co sie dzieje z sygnalem CKP.

    CKP na wolnych obrotach wygląda OK:

    http://24.media.tumblr.com/332d6fe0c9618eb5af98218ff
    f5befb6/tumblr_ms5imbBhCc1ryi3j6o1_400.jpg

    Zastanawiam się tylko, dlaczego poziom jest tak mały. Serwisówka podaje
    peak voltage na ponad 3V, tylko nie jest podane, przy jakich obrotach.

    Ciekawe jest też, że dla CMP podane jest ponad 0.7V, a u mnie to jest
    dużo ponad (też wolne obroty)...

    http://24.media.tumblr.com/ad73ca7a86b1f6f08bd8dd278
    12dc630/tumblr_ms5j3xmego1ryi3j6o1_400.jpg

    Tak jakby w serwisówce pomylili CKP i CMP.

    http://motogof.tumblr.com/