  • 11. Data: 2004-10-17 07:55:07
    Temat: Re: GTS <-> wp.pl zapchane(?)
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cks752$2e7$1@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):

    > a to zalezy kiedy negocjowales?np. w Lublinie GTS dosc aktywnie dzialal
    > i proponowal calkiem przyzwoite stawki, zdaje sie ze dosc dluga lojalka,
    > ale wychodzilo zdecydowanie taniej niz futuro.
    Hm...
    * ProFuturo - paź 2003
    * GTS - kwiecień 2004
    No chyba że mówisz o GTS bez tranzytu do TPNetu to wychodzi ok. 0,7 - 0,8
    ceny ProFuturo.

    > Moze w twoim przypadku czas renegocjowac umowy - chyba ze tez lojalka
    > cie trzyma :)
    W GTSie niestety lojalka :/ Obiecali we wrześniu jakąś nową ofertę, ale
    nie przyslali nic ciekawego.

  • 12. Data: 2004-10-17 09:50:37
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Użytkownik Admin TVK Tel-Ka napisał:

> [...]
    > ceny ProFuturo.

    > W GTSie niestety lojalka :/ Obiecali we wrześniu jakąś nową ofertę, ale

    Hum, nie wiem ile placisz w Futuro, z tego co wiem futuro przy ok.
    10Mb/s schodza ponizej 1000 zl za 1Mb/s z dostepem do TPSA, w GTS chyba
    przy 10Mb/s z 20 % ruchu do TPSA, ciut mniej wychodzilo.

  • 13. Data: 2004-10-17 22:04:58
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

    W artykule <cktf9d$d4d$1@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):
    [..]

    > Hum, nie wiem ile placisz w Futuro, z tego co wiem futuro przy ok.
    > 10Mb/s schodza ponizej 1000 zl za 1Mb/s z dostepem do TPSA, w GTS chyba
    > przy 10Mb/s z 20 % ruchu do TPSA, ciut mniej wychodzilo.

    Hm... nawet w najbardziej optymistycznym wariancie cena GTS (z tranzytem
    do TPNet, gwarancja 30% ruchu) cena wychodziła ok. 1,2 * cena Futuro.

    GTS mam głównie dla zasady, niestety przy takim podejściu (strasznie
    sztywni w zakresie ceny) po zakończeniu się "lojalki" będę optował za
    zmianą operatora u szefostwa np. na Exatel lub TP S.A. (tptransit lub
    Global Access).

  • 14. Data: 2004-10-18 06:43:48
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

    --
    witam.
    ja mialem 30 mb futuro i calkiem dobra cene, ale nie chcieli zejsc nic
    niezej,
    dobralem jeszcze 30 mb z gts i dali mi 0,6 ceny futuo za mb (eir=cir + bgp
    + tpsa) !!!!!
    dla mnie ceny gts sa ok :)
    futuro mam jeszcze tylko dlatego, ze trzyma mnie z nimi umowa (ale juz nie
    dlugo)
    poza tym gts ma lepszy szkielet (np. zagranica) i znacznie wiekszy kontent.
    jest jeszcze atman z calkiem rozsadnymi cenami.
    jak ktos zainteresowany szczegolami to zapraszam na priw.
    pozdr.
    grzegorz petruczynik
    IT Net Internet Provider
    Office: +48 (81) 741-13-11
    Mobile: +48 609 654-424
    Fax: +48 (81) 741-13-11
    Email: g...@i...pl
    http://www.it-net.pl

  • 15. Data: 2004-10-18 15:54:05
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@f...onet.pl>

    Osoba podpisana jako Grzegorz_P <gpe(usunto)@interia.pl> w artykule
    <news:ckvog5$24hp$1@news2.ipartners.pl> pisze:

    [..nic nie pisze, bo całą odpowiedź zajmuje sygnaturka...]

    Co to za "provider", co nawet odpowiedzieć zgodnie z netykietą nie umie?
    Serdecznie zapraszam na pl.internet.pomoc...

    Cross+FUT warning.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień z<->h w adresie)

  • 16. Data: 2004-10-18 16:22:59
    Od: Admin TVK Tel-Ka <a...@t...wroc.pl.invalid>

  • 17. Data: 2004-10-18 16:25:10
    Od: Przemysław Gubernat <r...@s...on.the.net>

    W artykule <ckvog5$24hp$1@news2.ipartners.pl> Grzegorz_P napisał(a):
    [..]
    [.. cala treść w sygnaturce :/ ..]

    GTS za 600 zł/MBit z Tepsą ???
    Toż nawet za taką cenę GTS nie chciał sprzedać dostępu bez TPNietu.

    NAwet ATMAN nie sprzedaje dostępu do TPNetu poniżej 1900/MBit (AFAIK)

  • 18. Data: 2004-10-18 16:38:25
    Od: "Grzegorz_P" <gpe(usunto)@interia.pl>

    > GTS za 600 zł/MBit z Tepsą ???
    > Toż nawet za taką cenę GTS nie chciał sprzedać dostępu bez TPNietu.
    >
    > NAwet ATMAN nie sprzedaje dostępu do TPNetu poniżej 1900/MBit (AFAIK)

    tepsa limitowana do potrzebnego dla mnie poziomu (kilku mega)
    a skad te 600/mb ??? ;)

    pozdr.
    gp

  • 19. Data: 2004-10-18 19:18:56
    Od: Przemyslaw 'Repcio' Gubernat <r...@r...net.anty-harvest-adres-usun-to>

    W artykule <cl0rad$2tk1$1@news2.ipartners.pl> Grzegorz_P napisał(a):

    > tepsa limitowana do potrzebnego dla mnie poziomu (kilku mega)
    > a skad te 600/mb ??? ;)

    Z 0,6 * Futuro ;>

    --
    Szanuj admina swego,
    możesz mieć gorszego.....

    +-=-=- Przemysław Gubernat <r...@r...net> -=-=-=-=-=-=-+
    | System Administrator @ Repcio.NET |
    | Jestem twoim ostatecznym rozwiązaniem ! |
    =-=-=-=-+

  • 20. Data: 2004-10-18 23:19:35
    Od: Bartłomiej Duda <b...@b...scene.pl>

    In pl.internet.polip Andrzej P. Wozniak <u...@f...onet.pl> wrote:
> [...]
    >
    > Co to za "provider", co nawet odpowiedzieć zgodnie z netykietą nie umie?
    > Serdecznie zapraszam na pl.internet.pomoc...

    Do tego z jego sieci sla/slaly sie zdrowo wirusy, a abuse jak milczal tak i
    milczy :D.

    : Stowarzyszenie "LSM.net" - Sieć Komputerowa : http://www,elesem,net :