  • Data: 2021-02-03 03:44:21
    Temat: Re: Gadatliwość informacyjna...
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "J.F." 6019732a$0$524$6...@n...neostrada.pl

    > Malo gadam,

    Ja też.

    > wiec sluchawka BT prawie nie uzywana,

    Jak u mnie.

    > a jak trzeba uzyc, to nie dziala :-(

    U mnie działa, ale mam dwie -- jedna jest wówczas rozładowana... ;)

    Druga jest samochodową, wiec nie może rozładować się...
    Samochodowa jest monofoniczną, więc słuchanie muzyki
    ze smartfonu poprzez to coś nie jest przyjemne...

    > I co innego przeczytac, a co innego uwierzyc ... tylko ..
    > w co uwierzyc, bo nie napisales, ze wybieranie glosowe
    > dobrze dziala :)

    ZTCP u mnie wybieranie głosowe bardzo dobrze działało,
    ale nie było potrzebne... Asystent też doskonale radził
    sobie, ale tylko raz z niego skorzystałem...

    To były próby z Asusem -- bardzo dawne.

    Z RN9P niewiele ,,rozmawiałem'' via BT -- ale nie pamiętam problemów.
    (poza tym, że samochodowe urządzenie nie daje stereofonii dla muzyki
    z karty, penflaszki czy ze smartfonu a gadać raczej ;) trzeba wyraźnie
    i raczej ;) wprost do tego czegoś, co niekoniecznie jest komfortowe...)

    MaxCom radził sobie z samochodowym, ale tak sobie to było potrzebne
    i oczywiście żadnego wybierania głosem tam nie znalazłem...

    --