  • 1. Data: 2006-01-30 12:18:42
    Temat: Re: Gadu-Gadu Spółka z nieograniczoną nieodpowiedzialnością walczy ze spamem (ciekawostka przyrodnicza :)
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 30 Jan 2006 12:18:03 +0100, użyszkodnik "rezist.com"
    <s...@p...com> napisał:

    > tak sie konczy, jak sie zaczyna w dupie przewracac
    > i poczatkowe zalozenia przyslania mamona i przerost
    > formy nad funkcjonalnoscia

    tylko że ja nie mam nic przeciwko mamonie dla twórców, ktoś stworzył
    komunikator, utrzymuje te serverownie, dba o to, usuwa awarie to
    należą mu się za to pieniądze jak psu buda

    Obecnie są to pieniądze z reklam, niestety zeby wyświetlać reklamy
    musze korzystać z oryginalnego klienta który sam w sobie jest darmowy,
    ale wymaga systemu operacyjnego który darmowy już nie jest.

    Druga sprawa to fakt ze ten oryginalny klient obciążą system w sposób
    znacznie większy niż wydaje się do jego prawidłowego funkcjonowania,
    nie jest wykluczone że to niby za darmo wiąże się z korzystaniem z
    mocy obliczeniowej MOJEGO komputera do nie moich potrzeb o czym ja nie
    jestem informowany.

    Biorąc pod uwage udział GaduGadu w rynku, powinna zostać wprowadzona
    jako opcja możliwość ODPŁATNEGO korzystania z serverów. Klient który
    zapłaci nie będzie musiał oglądać reklam a więc nie będzie potrzeby go
    zmuszać do korzystania z oryginalnego klienta pod jedynie słuszny
    system operacyjny, dla klientów komercyjnych można by było postawić
    OFICJALNĄ bramke gg<-->jabber i pare innych rzeczy

    UWAGA:
    FUT właściwa grupa

    --
    futszaK
    601061867

  • 2. Data: 2006-01-30 16:44:45
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Obecnie są to pieniądze z reklam,

    no ba. a cennik emisji znajdziesz na stronach Ad.net ;>

    > znacznie większy niż wydaje się do jego prawidłowego funkcjonowania,

    To juz kwestia dyskusyjna, w sumie powinni podawac wymagania.
    GG oprocz systemu, kiedys wymagal rowniez obecnosci IE i biegal
    zdaje sie na jakichs bibliotekach M$.

    > Biorąc pod uwage udział GaduGadu w rynku, powinna zostać wprowadzona
    > jako opcja możliwość ODPŁATNEGO korzystania z serverów.

    Zapomnij :) Zmniejszylby sie zasieg reklamowy - na to chyba nie pojda.

    > system operacyjny, dla klientów komercyjnych można by było postawić
    > OFICJALNĄ bramke gg<-->jabber i pare innych rzeczy

    I darmowa bramke sms, i voip i inne... nie w tym kraju :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2006-01-30 17:19:48
    Od: "Tomasz T. Ciaszczyk" <c...@c...pl>

    rezist.com [s...@p...com]
    na: pl.internet.polip napisał/ła:

    > Zapomnij :) Zmniejszylby sie zasieg reklamowy - na to chyba nie pojda.

    Konto byłoby płatne, więc mimo zmiejszenia zasięgu reklamowego, mieliby
    pieniądze z abonamentów ;)

    > I darmowa bramke sms, i voip i inne... nie w tym kraju :>

    Poprosze dwa wiaderka tego złego interneta. Za darmo oczywiście, bo
    przecież ten cały internet to dzieło szatana i nie ma w nim nic innego
    niż Sodoma i Gomora, już nie mówiąc o treściach tych...
    ojcodyrektoro... fonograficznych.... pornograficznych czy innych
    zakazanych... No wiecie, tych co to nasz kochany Ojciec Dyrektor Ptaszek
    czy też (Na|O)palony inaczej Andrju LeppkieLappki piętnuje.

    Za światełko po oczach dziękuje, chciałbym móc trafić jeszcze do domu, a
    mieszkam na takim zalesiu, że nie uświadcze tutaj trakcji tramwajowej
    coby laskę wsadzić i przeć ^H^H^H^H^H iść do przodu. Nie mówiąc o tym,
    że jakoś musze wymijać zastępy MiętkichBeretów czy też inne zawalidróg
    SpalonejObrony.

    BP,NMSP ;)

    Pozdrawiam,
    Tomasz T. Ciaszczyk

    --
    .: JID: c...@j...org :.
    .: Jesli kochasz, to kochaj szalenie. A jeżeli nie. No cóż.. :.

  • 4. Data: 2006-01-30 17:51:29
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 30 Jan 2006 17:44:45 +0100, użyszkodnik "rezist.com"
    <s...@p...com> napisał:

    > Zapomnij :) Zmniejszylby sie zasieg reklamowy - na to chyba nie pojda.

    teraz tez sie zmniejsza bo ludzie kombinuja jak tu reklam nie oglądać,
    a tak to by można było to załatwić to oficjalnie, tak jak obecnie
    można kupić sobie komercyjne konto pocztowe bez reklam

    --
    futszaK
    601061867

  • 5. Data: 2006-01-30 18:24:23
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@p...onet.pl>

    rezist.com <s...@p...com> napisał(a):
    > To juz kwestia dyskusyjna, w sumie powinni podawac wymagania.
    > GG oprocz systemu, kiedys wymagal rowniez obecnosci IE i biegal
    > zdaje sie na jakichs bibliotekach M$.

    A jaki program dla Windows nie korzysta z bibliotek systemowych? :)))

    --
    Grzegorz Niemirowski
    http://www.grzegorz.net/

  • 6. Data: 2006-01-30 20:36:55
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > A jaki program dla Windows nie korzysta z bibliotek systemowych? :)))

    Nieprecyzyjnie sie wyrazilem, chodzilo mi wylacznie i nIEzbedne
    oprogramowanie.

    Btw, o ile mnie pamiec nie myli to wczesne wersje Gada generowaly
    dodatkowy ruch na jakis serwer poza PL, oferujacy komponenty
    i roznego rodzaju dodatki dla IE, na zamowienie. Netstat wyswietlal
    polaczenia z konkretnym hostem.

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 7. Data: 2006-01-30 20:53:58
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > teraz tez sie zmniejsza bo ludzie kombinuja jak tu reklam nie oglądać,

    No patrz, AdNet sie chwali ze ma najwiekszy zasieg wlasnie dzieki GG :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 8. Data: 2006-01-30 21:06:02
    Od: futszaK <f...@p...pl>

    Mon, 30 Jan 2006 21:53:58 +0100, użyszkodnik "rezist.com"
    <s...@p...com> napisał:

    > No patrz, AdNet sie chwali ze ma najwiekszy zasieg wlasnie dzieki GG :>

    Twoim zdaniem powinien się chwalić liczbą użyszkodników do których
    reklamy nie docierają oraz liczbą kont gg które nie są używane ???

    --
    futszaK
    601061867

  • 9. Data: 2006-01-30 21:11:06
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Twoim zdaniem powinien się chwalić liczbą użyszkodników do których
    > reklamy nie docierają oraz liczbą kont gg które nie są używane ???

    oczywiscie ze nie. ale mapa uzytownikow GG nie pokrywa sie
    do konca z mapa odbiorcow reklam :>

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 10. Data: 2006-01-31 22:01:54
    Od: d...@w...sobie.to

    futszaK <f...@p...pl> wrote:

    > teraz tez sie zmniejsza bo ludzie kombinuja jak tu reklam nie oglądać,
    > a tak to by można było to załatwić to oficjalnie, tak jak obecnie
    > można kupić sobie komercyjne konto pocztowe bez reklam

    Po co kombinowac, starczy inny klient. Mam Mirande, moge jednoczesnie
    siedziec w kilku roznych sieciach i z zadnej smiecie mi nie wyskakuja.

    Co tu jest do kombinowania?

    D.

    --
    50 ways to FREAK your roommate:
    46. When your roommate comes in, pretend that you are on the phone,