-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.inte
rnetia.pl!not-for-mail
From: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Glazura na tarczach hamulcowych
Date: Tue, 18 Jul 2017 00:46:15 +0200
Organization: If IQ lesser or not equal, then fuck off :]
Lines: 105
Message-ID: <okjeoe$u7g$1@mx1.internetia.pl>
References: <ok81g7$5a0$1@dont-email.me> <oka3pq$j9q$1@mx1.internetia.pl>
<okd5q7$nev$1@dont-email.me> <okdujv$nsq$1@mx1.internetia.pl>
<oke3q4$nil$1@dont-email.me> <oke85k$g7k$1@mx1.internetia.pl>
<okeee4$87i$1@dont-email.me> <okf959$3jn$1@mx1.internetia.pl>
<okha4v$6d6$2@dont-email.me>
Reply-To: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>
NNTP-Posting-Host: 78-10-203-55.static.ip.netia.com.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset="UTF-8"
Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
X-Trace: mx1.internetia.pl 1500331598 30960 78.10.203.55 (17 Jul 2017 22:46:38 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 17 Jul 2017 22:46:38 +0000 (UTC)
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.5512
X-Tech-Contact: u...@i...pl
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.5512
X-Priority: 3
X-Server-Info: http://www.internetia.pl/
X-MSMail-Priority: Normal
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2610596
[ ukryj nagłówki ]"Pszemol" wydumał(a) w wiadomości ID news:okha4v$6d6$2@dont-email.me
>>>> A ty o jakim lodzie myślałeś?
>>> Dobrze wiesz że o tym samym co Ty :-))
>> Ciekawe. Wiesz jak widać lepiej od piszącego co ma na myśli,
>> to po co w ogóle dyskutujesz, wiedząc lepiej?
> Bo Cię lubię i nie chcę abyś się czuł samotny jak Ci nie odpiszę :-P
Oj kretynie #miszczu samolubie/appleonanisto/egocentryku z płaczem do polskiej
społeczności :) To ja Ci odpisuję bo nie masz nawet mikrometra wiedzy, jesteś
pozbawiony logiki a fizyka (dla dzieci) to cię jakoś ominęła, łącznie z inteligentym
myśleniem :)
Generalnie mam to w głębokiej dupie ale wyobraź sobie (nie wiem czy potrafisz, bo
jednak nie zauważasz/widzisz/nie dałeś żadnego dowodu), że na grupie są czytlnicy,
którzy mają megaubaw z twoich wypocin :D
>>> Owszem, pisałeś, i pamiętam, więc z moją pamięcią wszystko ok.
>>> Ja po prostu nie muszę się stosować do Twoich sugestii, prawda?
>> Nie musisz. Dłubać w nosie i pierdzieć podczas dyskusji też możesz
>> przecież :) nawet werbalnej :)
> Dokładnie. Mogę i to lubię.
Może też "rodzyny" wybierasz podczas spotkania i smakujesz? :)
>>> Na tokarza do fabryki się nie wybieram...
>> To zapytaj takiego tokarza ile wynosi minimalna grubość dla twojej tarczy.
>> Czy można zebrać 2, 4, 6mm bez problemów a jeśli nie
>> to dlaczego?
> Ja nie muszę pytać, producent tarczy wytłoczył na krawędzi napisy.
ROTFL. Dokładnie tak samo jak na kluczach calowych umieścił napis "Universal"
Do dzisiaj znajomi mechanicy, jak wspomnę twoje "dyrdymały" to mają taki polew, że
imadło ze śmiechu się odkręca od stołu :D
Według ciebie napis "Universal" na kluczu CALOWYM odnosi się do tego że jest on
uniwersalny również do śrub metrycznych :D. Większego #głupizną stwierdzenia dawno
nie czytałem...no ale skoro mieszkasz wśród okupantów mądrych Indian, to wcale się
nie dziwię :) Gdybyś spytał jednak Indian, to pewnie by ci wskazali prawidłową #patch
w tym gąszczu :)
> Na tej mojej było wytłoczone jakie są minimalne mm.
OJOJOJO, debilku, to są minimalne zużycia a nie minimalne do toczenia :D
Znów pomyliłeś (jak zwykle) zrozumienie problemu, czego wyraz dałeś nie jeden raz.
>> Generalnie, skoro nakurwiasz taką wiedzą, podaj grubość oryginalnej, nowej
>> tarczy dla twojego VW, oceń obecny stopień zużycia, łącznie z wżerami oraz
>> podaj ile mm nalezy stoczyć te tarcze i na końcu podaj wartość w mm i
>> porównaj z tym co zaleca producent. To prosta operacja.
>> Zamiast pierdolenia przez kilka dni na grupie, bierzesz suwmiarkę, katalog
>> i odpowiedź masz w 5 minut. Napieraj.
> Kituś, Ty znowu jesteś spóźniony :-)
Ty jesteś OPÓŹNIONY w rozwoju :)
Wyjaśnię jednak ale nie wiem czy wiedzę przyswoisz, czego dotąd nie okazałeś (brak
odpowiedzi po rzeczowych wyjaśnieniach w innym wątku). Kiedy tarcze hamulcowe, są
zardzewiałe, mają wżery i są zużyte, każdy, mający wiedzę tokarz nie będzie ich
przetaczał do wymiaru minimalnego, który jest wymiarem ZUŻYCIA a nie toczenia.
Dlaczego?
Otóż, stocznie tarcz, wymaga również stoczenia "RANTU"
(https://pl.wikipedia.org/wiki/Rant) który w tym przypadku ma MEGAZNACZENIE w
procesie masy tarczy (odprowadzanie ciepła/nagrzewanie) a zarazem jej usztwnienia w
przypadku przegrzania. Stocznie rantu, pozbawia tarczę FIZYCZNEGO usztywniacza co
powoduje jej wypaczanie ( https://sjp.pwn.pl/sjp/wypaczyc;2540052.html ) i prowadzi
do bicia tarcz.
Teraz w spokoju możesz już nie odpowiadać i wypierdalać wzbogacony o następny promil
wiedzy :)
--
LordBluzg(R)(TM)
"Truth is a simple place, here for us all to see, reach as it comes to you
as it comes to me, as I will always need you inside my heart"(*Yes*)(R)(TM)+
Następne wpisy z tego wątku
- 18.07.17 00:57 LordBluzg(R)
- 18.07.17 03:10 Pszemol
- 18.07.17 03:10 Pszemol
- 18.07.17 09:19 robot
- 18.07.17 11:27 J.F.
- 18.07.17 13:39 robot
- 18.07.17 14:08 J.F.
- 18.07.17 14:36 RadoslawF
- 18.07.17 14:35 Pszemol
- 18.07.17 14:35 Pszemol
- 18.07.17 14:35 Pszemol
- 18.07.17 14:50 robot
- 18.07.17 14:54 robot
- 18.07.17 15:43 Pszemol
- 18.07.17 15:50 Pszemol
Najnowsze wątki z tej grupy
- Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- Kol. sukces po polsku: booom na budowy dróg i autostrad - czyli "proste życie na kredycie"
- Nie chcieliście Izery to będziecie kupować XPeng
- Taka ciekawostka pożarowa :)
- Re: Wypadek kolejowy na stacji Wiesiółka- analiza tragicznego zdarzenia z czerwca 2001 roku.
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Re: Tysiące wypadków na niebezpiecznych przejazdach kolejowych a Polskie Linie Kolejowe nic nie robią odlat, bo kierowca pociągu nie ginie
- Spalinowa trauma
- Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- [UOKiK] Jeronimo Martins, właścicielowi sieci Biedronka, [przedstawił zarzut] udział[u] w zmowie z 32 firmami transportowymi.
- Re: Dwa dylematy
- Re: Dwa dylematy
- Re: Rz?Âd ZAKAZUJE magazyn?Â?w energii ?!! Nowe prawo od 14 lipca to SZOK! ??Â
- dlaczego gadacie z tym debilem
Najnowsze wątki
- 2025-08-06 Gdynia => Konsultant wdrożeniowy (systemy controlingowe) <=
- 2025-08-06 Białystok => Inżynier oprogramowania .Net <=
- 2025-08-06 "[...] sejmowe wystąpienie posłanki Klaudii Jachiry, która zakończyła je słowami ,,Sława Ukrainie"."
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Panuje się 181 159,42 zł./mies. na posła w 2026r.
- 2025-08-05 "Chiny przekraczają w wydobyciu 4 mld ton węgla, Indie i USA ponad 1 mld, a Rosja 500 mln ton [...]"
- 2025-08-05 Czy cos fi przechodzi przez trafo separujące?
- 2025-08-05 kajaki i promile
- 2025-08-05 Re: Tesla jest bezpieczna, wczoraj spaliła się doszczętnie na Ursynowie i nikomu się nic nie stało
- 2025-08-05 Gdynia => Przedstawiciel handlowy / KAM (branża TSL) <=
- 2025-08-05 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-05 B2B i książka przychodów i rozchodów
- 2025-08-04 Re: Atak na lekarza w Oławie. Policja zatrzymała sprawcę na lotnisku Polska Agencja Prasowa 4 sierpnia 2025, 12:16 FACEBOOK X E-MAIL KOPIUJ LINK W szpitalu w Oławie 37-letni pacjent zaatakował lekarza, po tym, jak ten odmówił mu wypisania długoterminowego
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML
- 2025-08-04 Na grupie comp.os.linux.advocacy CrudeSausage twierdzi, że Micro$lop używa SI do szyfrowania formatu dok. XML