  • Data: 2019-06-26 18:39:53
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Peter <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie jest.
    > Jest chyba najgorszym z wymienionych, bo wymaga kasku, a klimy niet.
    > Rower elektryczny - to mój faworyt.
    >
    > Ale na 37 stopni - to jednak auto z klimą.
    > Niechby i jej dać 2-3 minuty na schłodzenie wnętrza.

    sorry ale jeśli chcesz tracić pół życia w korkach to twój wybór...

    jeżdżę na skuterze od chwili wprowadzenia przepisów 125cc (2014?)

    i to jest najlepszy kompleksowy pojazd do miasta na sezon wiosna lato jesień

    skuterem jadę rano 15minut a po południu 20minut (samochodem 40minut)
    wyprawa po 15.00 w tygodniu samochodem do marketu oddalonego o 2km to 2h
    stania w korkach, i uj z tego że mam klimę

    znajomy ma rower elektryczny i trasę do pracy 14km w jedną stronę,
    faktycznie on chwiali ale jest to trasa bez zakupów i wizyt w mieście,
    on ma dobry dojazd ścieżką rowerową

    tak jak pisałem w innym poście: rower elektryczny buchną ci szybciej niż
    myślisz, no chyba rozpatrujesz jako pojazd stricte do przejechania z
    punktu DOM do punktu PRACA, bez wizyt w sklepach, załatwień na mieście
    itd...

    KRAKÓW: 2 MIASTO W POLSCE Z NAJWIĘKSZYMI KORKAMI, 26(CHYBA) NA ŚWIECIE
    WG tomtom 2018