  • Data: 2019-06-26 18:22:03
    Temat: Re: Globalne ocieplenie
    Od: Peter <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak hulajnogi nie polecasz to napisz dlaczego.

    dlatego że:

    pedalarze mnie opierdzielają że jadę po drodze rowerowej chociaż
    niedługo będzie można

    hulajnoga (własna) trzeba zabrać do sklepu a najlżejsze ważą 12.5kg

    trzeba mieć plecak żeby wsadzić jakieś drobne zakupy ew ciuchy (rano
    jest chłodno), plecak grzeje w plecy i na "ramiączkach"

    hulajnogą nie będzie można po drogach samochodowych z ograniczeniem
    powyżej 30km ( i dobrze bo nie wyobrażam sobie samochodów otoczonych
    mrowiskiem ludzi na hulajnogach)

    w dużym mieście (KRK) piesi chodzą jak pijani a 30km/h które rozwija
    moja ulajnóga to bardzo dużo i można się łatwiej wyebać niz na motorze

    z drugiej strony jest to za mała prędkość żeby w upały czuć chłód

    czas dojazdu jest taki sam jak rower, być może ulajnoga sprawdza się na
    odcinkach kilku km, u mnie 8km to za dużo

    mam też motor ale skuter 125cc jest perfekcyjną maszyną do miasta, pęd
    powietrza nawet w takie upały schładza, chociaż chwilowo stoje w
    korkach, są odcinki gdzie jadę 70-80km/h, wskoczyć do sklepu? nie ma
    problemu skuter ma pod siedzeniem i między nogami miejsce na zakupy
    (motor tylko z kuframi), jadę buspasem a rowery nie mogą (ani
    hulajnogi), parkuję w "strefie" za darmo, brak problemów z parkowaniem,
    skuter rzucę gdzie popadnie, można podwieźć drugą osobę...

    z zalet hulajnogi widzę tylko fakt że jak nagle zacznie padać to wsiadam
    to tramwaju lub autobusu...

    IMO hulajnogi przeżywają tylko chwilowy "PIK" popularności...