  • Data: 2011-12-12 23:57:37
    Temat: Re: Głowica termostatyczna.
    Od: bartekltg <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-12-11 19:01, PeJot pisze:

    > Pozostaje wymiana zawodu na taki z dedykowaną głowicą.

    Wolałbym tego uniknąć w środku sezonu grzewczego;)
    Nie wiem nawet, czy jest gdzieś kurek na mieszkanie,
    czy bym musiał chłodzić sąsiadów;-)

    Tym razem w sklepie trafiłem na lepszego 'fachowca'
    (dobrze, ze zwroty przyjmują bez marudzenia;)
    Stwierdził, że bez nazwy/firmy mogę co najwyżej zgadywać,
    bo gwint gwintem, ale i tak jest wiele niekompatybilnych
    połączeń. A w ogóle mają na krzyż trzy rodzaje, wiec jeśli
    nie widze na półkach takiego zaworu, to i pasującej głowicy
    nie znajdę.

    Jeśli więc nikt nie rozpoznaje:
    http://students.mimuw.edu.pl/~bs219608/kurek/m2_DSCF
    6311.jpg

    pozostaje tylko liczyć, że wspólnota ma to gdzeiś zapisane
    (bo jeśli właściciel wymieniał, to na pewno nie wie;))

    pozdrawiam
    bartekltg