  • Data: 2019-11-08 19:39:23
    Temat: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu piątek, 8 listopada 2019 19:19:55 UTC+1 użytkownik J.F. napisał:

    > Moze byc, ale:
    > -co z podpisem?

    Dużo via net kupuje więc kurierzy przeróżni kilka razy w tygodniu do domu podjeżdżają
    Nawet jak ktoś z nas jest w domu to sporadycznie jest że któryś chce podpis. Co tam
    sobie sami klikają a mi to nie przeszkadza

    >Kurier chyba placony od terminowego dostarczenia, to
    > podrobi chetnie, ale:
    > -co ze zlodziejami ? paczka kusi, choc i tak lepiej, ze za zamknietą
    > bramą,

    Złodzieje jak Yeti sa ale nie spotkałem.. Kurierzy jak nikogo w domu nie zastana to
    dzwonią na kom i wtedy albo proszę żeby paczkę do bagażnika auta żony włożyli(bo
    najczęściej przed domem stoi) a jak wyjątkowo auta nie ma to mówię żeby sobie bramę
    odsunął i na ławce przed domem położył.
    Ci stali kurierzy już nawet nie pytają tylko dzwonią i mówią"paczka na ławce/w
    bagażniku. Ostatnio to nawet ogromną pakę(materac 160x200cm tez poprosiłem żeby na
    ławce zostawił i problemu nie było

    > -paczkomat Inpost tanszy ... i lepszy jak widac :-)

    Inpost lepszy, czy tańszy to dyskusyjne bo jak smart allegro mam to mi to wisi
    Tyle tylko że nie wszyscy sprzedawcy do paczkomatów dostarczają(żarcie dla moich
    zwierzy akurat tylko kurier, ale to z racji gabarytów przesyłek i wagi pewnie)
    A najgorsi ci co "paczke w ruchu" w smart tylko maja. Tam już niestety rower między
    nogi i murze dygać do kiosku.;)