    Subject: Re: Gniazdko 230V Wifi
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    <5dc9d1b6$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dc9d835$0$556$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dc9e02f$0$501$65785112@news.neostrada.pl>
    <s...@f...lasek.waw.pl>
    <qqcqhs$pqr$1$jacekrut@news.chmurka.net>
    <20191112093815.168f84b1@mateusz>
    <5...@t...no1>
    <5dcabfd7$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcac8cb$0$503$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcacd89$0$17361$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcbb76e$0$514$65785112@news.neostrada.pl>
    <5dcc0ea9$0$17349$65785112@news.neostrada.pl>
    From: Dariusz Dorochowicz <dadoro@_wp_._com_>
    Date: Wed, 13 Nov 2019 16:37:05 +0100

    W dniu 2019-11-13 o 15:06, J.F. pisze:
    > Użytkownik "Dariusz Dorochowicz"  napisał w wiadomości grup
    pl...

    > Bywa. Ale co - zawsze sprawdzasz ?

    Jak mi zależy to tak. A jak nie to też.

    > Ot, ostatni przyklad. Kupilem cos na allegro w niedziele.
    > Dzwonic nie ma jak, bo swieto. Na e-maila tez nie odpowiedza.
    > We wtorek o 19:28 "paczka przygotowana".
    > Dlugo, malo - podyskutowac mozna.
    > Dzis o 14:00 "odebrana od klienta".
    > No to ma szanse byc jutro do odbioru.
    > Ale niech sie cos obsunie, i bedzie w piatek, a ja np wyjazd planuje ...

    Jak planuję wyjazd to nie planuję paczkomatu. Proste. Poza tym takie
    Morele (?) np mają chyba jakąś umowę bo niby możesz mieć paczkę jutro,
    ale pod warunkiem że zapłacisz ekstra. A jak nie zapłacisz, to paczka
    jest u kuriera "normalnie", tylko do paczkomatu trafia po dwóch dniach.
    Jest też możliwość:
    https://inpost.pl/pomoc-jak-przedluzyc-termin-odbior
    u-paczki-w-paczkomacie
    Fakt, 11zł. No to wolę odpowiednio sobie zaplanować. A czytać zawsze
    warto, bo coraz częściej są sprzedawcy wysyłający z daleka, bardzo
    daleka, i można się zdziwić np terminem 5-dniowym po zakupie, a zdaje
    się że widziałem nawet 14.

    Pozdrawiam

    DD