  • Data: 2023-01-24 19:14:31
    Temat: Re: Gogle wylogowało mnie z konta dla mojego bezpieczeństwa
    Od: pueblo <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-01-22 o 19:45, _Master_ pisze:
    > Wiem że nie zrobiłem nic złego i że nie mam żadnego wirusa.
    > instalowałem/testowałem sobie różne systemy na starym laptopie i zapewne
    > raz czy dwa zalogowałem się na swoje konto z takiego systemu testowego,
    > również linuxowego.
    >
    > Wylogowali mnie z windowsa i androida. powodem miała być podejżana
    > aplikacja na windowsie.

    Tak, to jest popieprzone. Mam kilka kont gmail na które rzadko się
    loguję i wiele razy już mi je blokowali. Wystarczyło np., że użyłem
    innej przeglądarki niż wcześniej - na tym samym komputerze. A mój
    operator zmienia mi IP b. rzadko z tego co zauważyłem. Już nie pamiętam
    dokładnie tych cyrków z przywracaniem dostępu do konta. Najśmieszniejsze
    było to, że na takie zablokowane przez nich konto mogłem się bez
    problemu zalogować na telefonie, na którym nigdy nie było na nie logowania.
    Co prawda nie podawałem w ustawieniach tych kont żadnego pomocniczego
    numeru telefonu, tylko dodatkowy email. Dzięki temu mogłem odzyskać
    dostęp, ale trwało to 48h.

    > Jak żyć? ;-)

    Osobiście olałem gmail jako główny email.