  • 11. Data: 2010-07-01 15:58:48
    Temat: Re: Grafika na procesorku PIC
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    news:i0hoft.7dc.0@poczta.onet.pl...

    > Ja nie widziałem tetrisa w oknach akademika...

    http://www.youtube.com/watch?v=Crcy2HXiTgk
    Ale snake tez dobry
    http://www.youtube.com/watch?v=VCvH3Tz_1iw&feature=r
    elated
    http://projekt-piwo.pl/

    > Jak sterowałeś obrotami klocków? :-)

    Ktos tam trzymal zdalna klawiature w reku :-)

    J.

  • 12. Data: 2010-07-01 16:05:06
    Od: "Andrzej Ekiert" <d...@t...pl>

    Dnia 01-07-2010 o 07:35:08 Pszemol <P...@p...com> napisał(a):

    > Ciekawy projekcik ;-)
    >
    > http://dev.emcelettronica.com/tetris-pic-mcu

    Zobacz lepiej to:
    http://www.pic24.ru/doku.php/en/osa/articles/vga_gam

    Rosjanie...

    ae

  • 13. Data: 2010-07-01 19:05:22
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

> [...]
    elated
    > http://projekt-piwo.pl/

    > Ktos tam trzymal zdalna klawiature w reku :-)

    Wyobrażałem sobie jakieś rozwiązanie "low-tech" z grupą studentów
    z komórkami przy uchu pstrykającymi wyłącznikiem świateł w pokojach... :-)

    Ci to przecież musieli całą instalację w wieżowcu przerobić!!!

  • 14. Data: 2010-07-01 19:23:59
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-01 07:35, Pszemol wrote:
    > [ciach]

    Jak już tak rzucamy to ja też:

    http://belogic.com/uzebox/

  • 15. Data: 2010-07-01 19:28:20
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Sebastian Biały" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Jak już tak rzucamy to ja też:
    >
    > http://belogic.com/uzebox/

    Widzę że pasjonatów 8-bitowych procków wciąż nie brakuje na świecie :-)

  • 16. Data: 2010-07-01 19:41:27
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2010-07-01 21:28, Pszemol wrote:
    > Widzę że pasjonatów 8-bitowych procków wciąż nie brakuje na świecie :-)

    A niektórzy próbują zarabiać:

    http://www.xgamestation.com/

  • 17. Data: 2010-07-01 19:54:33
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Thu, 1 Jul 2010 14:05:22 -0500, Pszemol wrote:

    elated

    >Wyobrażałem sobie jakieś rozwiązanie "low-tech" z grupą studentów
    >z komórkami przy uchu pstrykającymi wyłącznikiem świateł w pokojach... :-)

    Wiele sie nie pomyliles, tylko to elektronicy - wiedza ze zamiast
    czlowieka przy wylaczniku lepiej postawic mikroprocesor :-)

    >Ci to przecież musieli całą instalację w wieżowcu przerobić!!!

    http://projekt-piwo.pl/PIWO2/index.php?adr=jak

    Jeden kabelek tymczasowy.

    Wersja 4 cos widze ze juz radiowa ;-)

    J.

  • 18. Data: 2010-07-01 21:40:06
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Lip, 14:23, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "ptoki" <s...@g...com> wrote in message

    b.googlegroups.com...

    > Mnie akurat spodobalo sie wczoraj w nocy uzycie matryc 8x8 w roli ekranu :-)

    A tak gupio zapytam. Do czego innego niz generacja obrazu mozna ich
    uzyc? :)
    Oswietlanie sie nie liczy to wiedza wszyscy :)

    Podpowiadam od razu: sa takie diody led co troche inaczej sie
    zachowuja jaksie je oswietli jak nie swieca (dla wiedzacych o co
    chodzi, wiem ze nie wszystkie daja sie uzyc :) )

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 19. Data: 2010-07-01 21:44:18
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 1 Lip, 21:28, "Pszemol" <P...@P...com> wrote:
    > "Sebastian Bia y" <h...@p...onet.pl> wrote in message

    > Widz e pasjonat w 8-bitowych prock w wci nie brakuje na wiecie :-)

    To chyba wlasnie jeden z projektow ktore kiedys tutaj sie pojawily
    jako zajawki.

    Do tej samej przegrodki trafiaja projekty gdzie sie wysyla UDP po
    ethernecie 10-ce, wysylanie i (chyba) odbieranie danych po usb i
    generowanie obrazu composite.
    Pewnie ktos jeszcze dorzuci jakies "aplikacje syntetyzujace"

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 20. Data: 2010-07-01 21:55:04
    Od: Jacek Radzikowski <j...@s...die.die.die.piranet.org>

    On 07/01/2010 05:40 PM, ptoki wrote:
> [...]
    > zachowuja jaksie je oswietli jak nie swieca (dla wiedzacych o co
    > chodzi, wiem ze nie wszystkie daja sie uzyc :) )

    Elementarne, Watsonie: czujnik dotykowy!
    http://cs.nyu.edu/~jhan/ledtouch/index.html

    j.