    From: Arni <a...@N...spam>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Gremium MC broi na wrocławskim podwórku ;)
    Date: Sun, 05 Jul 2009 21:28:47 +0200

    Piotr May pisze:

    > Bez przesady. Bardzo jednostronnie brzmi wypowiedz tego goscia. Chlopak
    > pewnie mial tysiac innych spraw na glowie niz zajmowanie swoim bledem.

    łatwo sie wybacza jesli to nie Ty jestes poszkodowanym, co?

    > Gdzie tam jakies fotki "obrazen" samochodu? Jak na moim slubie jakis
    > palant ktoremu uszkodzilem blotnik kazal mi czekac na policje zamiast
    > sie dogadac to pewnie bym byl bardziej radykalny niz chlopaki z Gremium :-)

    a skad wiesz ze kazal czekac na policje? wyraznie napisał ze sprawdza
    nie chciał pokazac dokumentów. Slub nie slub - jakies zasady obowiazują.
    Tym bardziej powinien dążyc do szybkiego załatwienia sprawy - dac sie
    spisac z dowodu a zrobienie papierkologii prosic o przesuniecie na pózniej

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"