  • Data: 2022-10-16 09:21:17
    Temat: Re: Gwint we wannie
    Od: PeJot <P...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Taka prosty c-uchwyt montowany wewnątrz lub na górnej krawędzi?

    Dokładnie: uchwyt na górnej krawędzi. Z tym że:
    - jeden koniec będzie przykręcony do ściany do której jest dosunięta
    wanna, a ściana składa się w jakichś 107% z piasku
    - drugi koniec, no właśnie pasowało by mi przykręcić do żeliwa.

    > Ile to to może mieć grubości ścianki? Pewnie nie więcej niż 5mm. Na
    > tym będzie się pewnie cyklicznie opierać pewnie XY kg. Nawet jeśli utrzyma,
    > zaczną się robić luzy, dostanie woda, zacznie rdzewieć...

    To raczej nie jest problem, kwestia uszczelnienia i ew. dokręcania. Z
    resztą w tym miejscu, na górnej krawędzi wanny wody raczej nie ma.

    > Ja bym
    > demolował obudowę.

    Czyli w żeliwie otwór na wylot i nakrętka z tyłu ?

    --
    P. Jankisz
    Sygnaturka zastępcza