    From: mirekc <m...@i...pl>
    Newsgroups: pl.rec.telewizja
    Subject: Re: HBBTV - ktoś używa?
    Date: Fri, 7 Apr 2023 13:41:43 +0200

    W dniu 2023-04-06 o 17:43, Uncle Pete pisze:

    > A po co mieć dodatkowe urządzenia i nie zrobić to po prostu poprzez
    > przeglądarkę internetową?

    Ano właśnie. To ja zapytam inaczej: skoro można przez przeglądarkę
    internetową (albo aplikację mobilną), to po co umieszczać te ,,kanały
    HBB" (czy też linki do streamingu) na multipleksach? Jaka jest tego
    zaleta? Czy zamiast tej planszy (jednej lub kilku) nie lepiej byłoby
    uruchomić ,,normalny" kanał telewizyjny, choćby tylko w jakości SD?