  • Data: 2023-01-11 04:46:55
    Temat: Re: HDD - Error code 6.
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2023-01-10, Szwambuł Trantiputl <t...@d...com> wrote:
    > Wcale nie przypadkiem, dnia Tue, 10 Jan 2023 00:26:42 GMT
    > doszła do mnie wiadomość <6h2vL.2379583$qD%2.1697095@fx08.ams1>
    > od Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> :

    > Miałem IODD2501 od nich:
    > http://iodd.kr/wordpress/
    > To faktycznie był model bezproblemowy.
    > Zepsuł się, więc kupiłem odpowiednik(Zalman to dystrybuował w EU), i

    Mam zdaje się właśnie jakiegoś Zalmana, ve350 zdaje się.

    > zaczęły się lekkie kłopoty, po pierwsze, wyświetlacz - zamiast
    > czytelnego oleda dali badziewny i ciemny LCD, po drugie - nie
    > wsztstkie dyski chciał uciągnąć, po trzecie - lagi w menu nawet do
    > kilkunastu sekund w skrajnych przypadkach.
    > Mam dwa Zalmany, jakoś daje się żyć mimo(jak sądzę) kiepskiego
    > firmware, lepsze to, niż kombinowanie z pendrajwami czy stosami płytek
    > CD, jednak modelu, który miałem na początku nic nie przebije.

    Spróbuj serio tego Ventoya. Działa to tak, że na pojedynczym
    dysku/pendrajwie, co tam chcesz, masz dowolną ilość obrazów. Jak po
    prostu przekopiujesz te obrazy na dysk, to będziesz je widział w menu
    podobnym do gruba jako np. CD-live. Ale możesz też utworzyć plik
    konfiguracyjny i zdefiniować wirtualne dyski twarde powiązane z tymi
    CD-live. WTedy dostaniesz dodatkowy wybór "persistent" czyli, nie
    będziesz tracił zmian po zamknięciu takiego systemu z CD. Nie z każdą
    dystrybucją ten persistent działa, ale z wieloma tak. Bardzo użyteczne
    stworzenie.

    --
    Marcin