  • Data: 2014-02-17 22:01:55
    Temat: Re: HTML5 - jak zorganizować drag and drop?
    Od: Marek <p...@s...com> szukaj wiadomości tego autora

    > To się da zrobić dobrze (pushState + generowanie pełnej strony dla "punktu
    > startowego"), ale jak dla mnie to jest przerost formy nad treścią.

    Dokładnie tak.

    > Zyskujemy nieco szybsze ładowanie się stron, a pakujemy sobie na głowę
    > mnóstwo problemów.

    Swoich mi już wystarczy więc upraszczam sobie życie jak mogę - choć nie
    do końca zgodnie z Twoim wyobrażeniem :-D

    > Sensownych zastosowań ma całą masę, kwestia odpowiedzialnego użycia
    > narzędzia.

    Hmmm... póki co znajduję dwa:
    - część redakcyjna CMS
    - wyszukiwanie na bieżąco (np. hintowanie pól tekstowych) w formularzach
    - pomijam osadzanie zewnętrznej treści bo to nie ma związku ze stroną
    jako taką
    - pomijam dynamiczne SVG bo to raz na ruski rok mam okazję robić
    - coś przeoczyłem?

    Marek