  • Data: 2024-03-10 19:13:26
    Temat: Re: HUB USB
    Od: Dominik 'Rathann' Mierzejewski <_...@g...net> szukaj wiadomości tego autora

    Date: Fri, 26 Jan 2024 10:44:32
    From: Trybun
    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
    > przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
    > popracują dłużej? U tych które posiadam bezproblemowa praca to jakieś
    > parę miesięcy, następnie zaczynają się rozłączenia, do stopnia że hub
    > dłużej martwy niż żywy, czyli nieużytku stosowanego. A może to
    > instalacja fotowoltaiczna tak je psuje?

    Ja od dłuższego czasu używm Natec Triton, ale już nie ma takich na
    Allegro:
    https://www.benchmark.pl/aktualnosci/natec-triton-hu
    b-usb-3-0-superspeed-4-porty-cena-specyfikacja.html

    Przedstawia się jako:
    05e3:0612 Genesys Logic, Inc. Hub

    Pozdrawiam,
    Dominik
    --
    Fedora https://fedoraproject.org
    Deep in the human unconscious is a pervasive need for a logical universe that