  • 1. Data: 2024-01-26 10:44:32
    Temat: HUB USB
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
    przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
    popracują dłużej? U tych które posiadam bezproblemowa praca to jakieś
    parę miesięcy, następnie zaczynają się rozłączenia, do stopnia że hub
    dłużej martwy niż żywy, czyli nieużytku stosowanego. A może to
    instalacja fotowoltaiczna tak je psuje?

  • 2. Data: 2024-01-26 11:00:38
    Temat: Re: HUB USB
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 26/01/2024 10:44, Trybun wrote:
    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej?

    Używam od kilku lat HUBa z zasilaniem, z logo Amazon Basics.

    Wybrałem go głównie dlatego, że jako jedyny nie zatruwał mi komputera
    lewym napięciem, po wyłaczeniu zasilania. Okazało się że jest stabilny,
    potrafi oddać sporo prądu i nie popsuł się mimo katowania różnymi
    urządzeniami, wliczajć w to lutownie uC pod napięciem. Sprawdziłem
    wcześniej inne, ale miały lewe zasilanie przeciekajace do komputera,
    rozpinały urządzenia bez powodu i masę innych iditycznych problemów.

    Mojego modelu nie widzę nowego, jedny identyczny jaki znalazłem to:
    https://allegrolokalnie.pl/oferta/hub-7x-usb-30-amaz
    on-basics-l77

  • 3. Data: 2024-01-26 12:10:26
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 26 sty 2024 o 10:44, Trybun pisze:

    > przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które

    Przed laty qpiłem za ~5pln -- nie zepsuł się, ale raczej ;) nadaje się
    tylko do myszki (teraz tak jest) i klawiatury -- z uwagi na wolność...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 4. Data: 2024-01-27 11:47:02
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 26.01.2024 o 11:00, heby pisze:

> [...]
    > problemów.
    >
    > Mojego modelu nie widzę nowego, jedny identyczny jaki znalazłem to:

    Dziękuję bardzo. Zdam relację jak to się u mnie będzie sprawowało.

  • 5. Data: 2024-01-27 11:48:32
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Przed laty qpiłem za ~5pln -- nie zepsuł się, ale raczej ;) nadaje się
    > tylko do myszki (teraz tak jest) i klawiatury -- z uwagi na wolność...

    Tak fizycznie to one raczej się nie psują żeby zakwalifikować jak złom.
    Losowo występuje cały szereg drobnych usterek z przerywaniem połączenia
    na czele, i to nie jest tak że dotyczy to zaraz całego huba, raz
    przerwie połączenia na adapterze bluetooth drugim razem na napędzie dvd
    a trzecim na klawiaturze. Najprawdopodobniej coś w nich nie tak z
    zasilaniem.

  • 6. Data: 2024-01-27 12:27:32
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:uovuu0$2p6h2$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Może ktoś polecić niedrogi aktywny hub usb który popracuje dłużej? W
    > przeciągu 2 lat padło mi już 5sztuk. Czy w ogóle są takie które
    > popracują dłużej?

    Nie ma takich. Nie występują w przyrodzie. Przegrzewają się.
    W pc to karta PCIE i kable na biurko a w laptopie nocusz męka.

    --
    Piter

  • 7. Data: 2024-01-27 16:21:34
    Od: Eneuel Leszek Ciszewski <Z...@d...czytania.fontem.Lucida.Console>

    W dniu 27 sty 2024 o 11:48, Trybun pisze:

> [...]
    > na czele, i to nie jest tak że dotyczy to zaraz całego huba, raz
    > przerwie połączenia na adapterze bluetooth drugim razem na napędzie dvd

    Może problem styków w [kurzych] gniazdach?...

    --
    `_._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    -bf- `- \`_`"'-.o'\:/.d`|'.p \; https://www.eneuel.ct8.pl \|/..s

  • 8. Data: 2024-01-28 12:54:25
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    W dniu 27.01.2024 o 12:27, PiteR pisze:
    > in <news:uovuu0$2p6h2$1@dont-email.me>

    > Nie ma takich. Nie występują w przyrodzie. Przegrzewają się.
    > W pc to karta PCIE i kable na biurko a w laptopie nocusz męka.

    Grupowy kolega heby twierdzi że jednak można trafić na taki mało podatny
    na awarie..

  • 9. Data: 2024-01-28 12:55:12
    Od: Trybun <M...@j...cb>

    > Może problem styków w [kurzych] gniazdach?...

    Coś na pewno z nimi nie tak. Widać albo ktoś się nie zna, albo w ogóle
    technologia tych hubów jest niedopracowana.

  • 10. Data: 2024-01-28 17:09:35
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:up5f9h$3th63$1@dont-email.me>
    user Trybun pisze tak:

    > Grupowy kolega heby twierdzi że jednak można trafić na taki mało
    > podatny na awarie..

    Kup od razu dwa. Nie znasz dnia ni godziny.

    --
    Piter