  • Data: 2021-08-03 11:51:04
    Temat: Re: Harmonizer sieciowy
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 2 Aug 2021 23:30:20 +0200, LordBluzg(R) wrote:
    > W dniu 02.08.2021 o 10:40, J.F pisze:
    > [...]
    >
    > Nie, kilku Audiofili kupiło.

    Slaby. BYlo namowic kilka tysiecy :-)

    > Nadal mam pomysły. Spisuję sobie i czekam kiedy ktoś to odpali. Nie stać
    > mnie na realizację niektórych ale nie grzebię na poziomie Disco Polo :)

    IMO - nie czekaj. Pomysl sie zdezaktualizuje.
    Inna sprawa, ze moze i dobrze, ze czekales - nie straciles :-)
    A teraz koszt "wejscia na rynek" wysoki ...

    > Bojawiem? Coraz wincyj smartfonów i każdy może sobie ściągać fotki.
    > audio, filmy. Rodziny mogły by się dzielić, szczególnie te, które
    > odwiedzają się na grobach a nie w domach :D

    Moze, ale glowni klienci sa z poprzedniej epoki :-)

    > To se zainstaluj:
    > https://play.google.com/store/apps/collection/cluste
    r?clp=ggELCgljYXIgc291bmQ%3D:S:ANO1ljKIk0o&gsr=Cg6CA
    QsKCWNhciBzb3VuZA%3D%3D:S:ANO1ljI-_No&hl=pl

    > Nawet z OBD2 jest apka więc nie widzę problemu :)

    Moj pomysl jest starszy niz Android.

    Ale to chyba tylko gra na telefonie, a ja chcialem tak, ze wcisniesz
    pedal gazu i laski oraz chlopaki na ulicy sie obracaja :-)

    J.