  • Data: 2020-08-04 18:47:34
    Temat: Re: Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 4 Aug 2020 09:28:40 -0700 (PDT), a...@i...pl napisał(a):

    <ciach>

    > Tego się nie używa od 10 lat.
    >
    > 1. SSD nie defragmentuje się wcale, bo tam nie ma głowic ani rotacji...
    > 2. HDD defragmentujemy np. raz na miesiąc - ręcznie,
    > albo i wcale o ile jest duży, np. 500GM - szkoda czasu,
    > bo to i tak nic nie daje.

    Chłopie, ja to wiem - nie tłumacz mi.
    Dla tego pytam o poprawną składnię argumentów by wyłączyć defragmentacje na
    danych dyskach, a zostawić na HDD i hybrydach.

    Ja macierze raid defragmentuję 1 w tygodniu z powodu wielu zmian na
    dyskach;

    500GM czy 500GB ?

    Oczywiście można zrobić to na oddzielnych zadaniach i domyślne M$ Win
    kasować, ale mam napisany skrypt, który podmienia ustawienia i chcę ta
    operacje przeprowadzić za pomocą kilku kliknięć na wielu maszynach.