  • 1. Data: 2020-06-22 21:01:42
    Temat: Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
    Od: "Roger(OS)" <s...@z...hell>

    Cześć;
    Z góry sorry za [OT] i SPAM (jeśli to nie na grupa) ale nie kumam
    dzisiejszej hierarchii grup, na M$ Windows ostatnie posty z marca ;-)
    Do rzeczy:

    Nie jestem pewien co do składni w "Harmonogram zadań -> Win -> Defrag ->
    [zadanie] _> PPM -> Właściwości -> Akcje

    Uzywam dysków SSD, HDD, Mix.
    Chce by defrag z automatu działał tylko na hdd i mix, by SSD w ogóle mi nie
    dotykał.

    Linia argumentów poprawna?
    -a d: g: h:
    czy raczej?
    d: g: h: -a
    lub jak w interpretatorze:
    d: g: h: /a

    Ścieżka oczywiście:
    %windir%\system32\defrag.exe

    Nie pamiętam składni w harmonogramie, help!
    wklepując w konsoli:
    defrag d: g: h: /a /x /u itp działa, a w wyzwalaczu jak powinna byc
    zapisana komenda?

  • 2. Data: 2020-06-24 15:22:14
    Temat: Re: Harmonorgram, defrag, akcje, argumenty
    Od: "Andrzej P. Wozniak" <u...@p...onet.pl.invalid>

    Osoba podpisana jako Roger(OS) <s...@z...hell>
    w artykule <news:ah13pou7eqp4$.dlg@com-ex.pc.pl> pisze:

    > Cześć;
    > Z góry sorry za [OT] i SPAM (jeśli to nie na grupa) ale nie kumam
    > dzisiejszej hierarchii grup,

    Jest taka sama jak 10 (albo więcej) lat temu. Z innymi rzeczami jest
    podobnie, np. standardem kodowania w XXI w. jest UTF-8, a off topic
    powinno się oznaczać w temacie podobnie jak w XX w.

    > na M$ Windows ostatnie posty z marca ;-)
    ^^^^^^^^^^
    Nie ma takiej grupy. Jest pl.comp.os.ms-windows.winnt. Może powinieneś
    naprawić czytnik.

    --
    Andrzej P. Woźniak u...@p...onet.pl (zamień miejscami z<=>h w adresie)

  • 3. Data: 2020-06-24 19:20:50
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Teoretycznie istnieje jeszcze grupa ms-news.pl.winnt i pochodne, no ale na dziś już
    martwe.

    -----
    > Nie ma takiej grupy.

Wzory dokumentów