  • Data: 2010-05-16 07:15:13
    Temat: Re: Hasło na HDD
    Od: "Irokez" <n...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Piotr M" <x...@x...xx> napisał w wiadomości
    news:op.vcrj6y2p13q3bq@piotr-asus...
    Któregoś razu, "Irokez" tak oto nam wyjawił(a):

    > Na HDD masz soft do tego, tak samo jak na Pendrive

    A możesz, albo ktoś, jakiś polecić? Tak przy okazji..

    Nie uzywam, może ktoś inny podpowie.

    > A co do laptopa to musi się dać, ale do dysku jest osobna opcja zwykle.
    > Przynajmniej na Dell/HP/IBM na których z reguły pracuje.

    No jest i się zrobiło :D
    Bo mam:
    CHANGE HDD MASTER PASSWORD - tu dałem
    CHANGE HDD USER PASSWORD - a tu nie
    Do czego jest te drugie?
    Ok, dałem na jedno i drugie takie samo.
    I najważniejsze teraz, po wyjęciu i włożeniu HDD do innego sprzętu, hasło
    będzie obowiązywać?

    W instrukcji nie ma co do czego? Nie mam Asusa
    Hasło na HDD będzie obowiązywać.
    Sprawdż tylko czy znając hasło uda się na innym laptopie uruchomic ten dysk.
    Bo wiesz.. mam dysk z uszkodzonego Della, a ten hasło koduje na podstawie
    ServiceTAG. No i znajomość hasła nic mi nie daje. Dysk jest fajną podstawką
    pod piwo, jest nieuzywalny.

    --
    Irokez