    From: Tony <p...@g...com.zamiastkkkdajk>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Re: Heyah - 25 gr/min
    Date: Mon, 16 Mar 2009 15:55:37 +0100

    Dnia Mon, 16 Mar 2009 15:32:51 +0100, Tony napisał(a):

    > No i podstrona z tą ofertą im nie działa:
    > http://heyah.pl/taniej_do_wszystkich
    > DB Error: extension not found

    Wciąż się nie otwiera. Swoją drogą nie opłacił się Playowi wcześniejszy
    wyciek tej informacji do mediów. Heyah udało się utrzymać tajemnicę do
    końca i teraz nie będzie już efektu zaskoczenia, na który pewnie liczył
    Play uruchamiając kampanię reklamową.

    Może się tu sprawdzić powiedzenie: gdzie dwóch się bije tam trzeci
    korzysta. Gdy klienci zobaczą 2 te nowe oferty jednocześnie, to może
    pomyślą, że poczekajmy jeszcze trochę, aż włączą się do gry kolejni
    operatorzy. Swoją drogą Heayh należy do Ery, Play bazuje na nadajnikach
    Plusa, więc zatrząść rynkiem może już chyba tylko Orange. To jednak mało
    prawdopodobne, pamiętając jak wycofani są francuscy właściciele tej marki
    na przykładzie wejścia na polski rynek z ofertą Orange na kartę, która w
    środowisku została wręcz wyśmiana.

    Ciekawe, czy będzie to podobna rewolucja do tej, którą zapoczątkowało
    wejście Play. Wtedy np. Idea Pop (gdzie miałem telefon) zwlekała kilka
    miesięcy z wprowadzeniem nowej, prawdziwie konkurencyjnej wobec Heyah
    oferty.

    Wasze zdrowie!
    Tony