  • Data: 2023-05-11 21:09:55
    Temat: Re: Historia logów
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2023-05-11 o 10:36, LordBluzg(R)?? pisze:

    > https://routery.pl/?p=2924

    Akurat pisałem, że mam ten drugi modem.

    https://routery.pl/?p=6062

    i to jest dawno ustawione i działa, tylko netu nie daje.
    Jedyne co mnie niepokoi a nie zaglądałem będąc za granicą bo tam w tych
    ustawieniach WiFi bodajże jest opcja kraju do wyboru i może to coś spowoduje
    jak się kliknie, ale to następnym razem sprawdzę.

    PS
    Kiedyś dawno temu (jak jeszcze nie było ogólniedostępnego roamingu) to
    ta karta działała u Niemców na modemie USB Huawei.