  • Data: 2020-08-14 12:12:25
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Przemek Jedrzejczak" napisał w wiadomości grup
    ooglegroups.com...
    >lemingi juz ustawiaja sie w kolejce ... diesel jest zly a hybryda
    >dobra :-)

    A to swoja droga - diesel jest bardzo zly, benzyna zla, prad z
    Belchatowa dobry :-)

    >https://next.gazeta.pl/next/7,161716,26206337,hybry
    da-plug-in-od-skody-mozesz-jezdzic-jak-elektrykiem-n
    ie.html#s=BoxMMt2

    >Wygląda więc na to, że Skoda znalazła idealne rozwiązanie, które
    >pozwala nie tylko cieszyć się dużym zasięgiem, ekonomiczną jazdą i
    >dużą praktycznością auta, ale również korzystać z niego zupełnie za
    >darmo. A to wszystko przy ekologicznym podejściu, które dziś naprawdę
    >ma znaczenie.

    >buhahaha co za dzbany :-)

    Jak cytujesz to daj cudzyslowy.
    Artykul sponsorowany ?

    "W przypadku większości samochodów plug-in wynosi on kilkadziesiąt
    kilometrów, gdy jeździmy tylko na energii elektrycznej. Mało który
    pozwala na przejechanie więcej niż 50 km na jednym ładowaniu.

    Na tym polu zdecydowanie wyróżnia się nowa Skoda Superb [...] Siłą
    Skody są jednak pojemne baterie umieszczone pod podłogą, tuż przed
    tylną osią. Mają one pojemność 13 kWh, co zdaniem producenta wystarcza
    na przejechanie 62 km. Dla konkurentów w tym segmencie jest to wynik
    nie do pobicia.

    O ile w przypadku wielu hybryd plug-in faktycznie część trasy
    przejedziemy na prądzie, o tyle po 35 czy 45 km energii zaczyna
    brakować. Zasięg 62 km sprawia z kolei, że ciężko będzie wyczerpać
    baterie Superba do zera przed końcem dnia."

    Artykul sponsorowany ... ale jak dla mnie to bardzo dobre rozwiazanie.
    Moglbym po miescie jezdzic na pradzie, a w trasie nie martwic sie o
    tankowanie.

    Tylko oczywiscie skoda nie jest tu pierwsza, ani jedyna, a tych 62 km
    to dla jednych za duzo, a dla innych i tak za malo ...

    J.