  • Data: 2020-08-19 20:01:54
    Temat: Re: Holowanie elektryka
    Od: Cavallino <C...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 19-08-2020 o 19:13, J.F. pisze:

    > pozwola naladowac ?

    Nie słyszałem żeby komuś odmówili pomocy.

    > Ale teraz z autostrad i ekspresowek nie da sie zjechac do najblizszego
    > domu, moze byc potrzebne ze 20-40 km :-)

    Ale na autostradach i ekspresówkach ładowarki są.
    W najgorszym przypadku gniazdko na stacji benzynowej.

    > Zaraz zaraz - moze i bys przejechal 200, 250 czy nawet 300, ale po
    > polowie zaczynasz sie rozgladac za ladowarka,

    Nie mam takicj fobii - to nie spalinika i wiem ile przejedzie.

    >bo musi jeszcze pradu
    > starczyc na dojazd do nastepnych w razie pecha.

    Nie rozglądam się, tylko mam to zaplanowane.
    A jeśli prądu brakuje na ostatnie 50 km, to naprawdę nie ma znaczenia
    gdzie się de facto doładuję.
    Mogę to zrobić nawet 70 km od domu.
    Choć lepiej dalej, bo ładowanie końcówki jest sporo wolniejsze.