eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyHonda Accord - ponowanie 2Re: Honda Accord - ponowanie 2
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!n
    peer02.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.highwinds-media
    .com!post01.iad.highwinds-media.com!newsfe11.iad.POSTED!7564ea0f!not-for-mail
    From: Krzysztof <o...@o...pl>
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 6.0; en-US; rv:1.9.1.9)
    Gecko/20100317 SeaMonkey/2.0.4
    MIME-Version: 1.0
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Honda Accord - ponowanie 2
    References: <2...@o...pl>
    In-Reply-To: <2...@o...pl>
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 7bit
    Lines: 38
    Message-ID: <5PuWn.2194$Ls1.141@newsfe11.iad>
    NNTP-Posting-Host: 68.149.228.96
    X-Complaints-To: i...@s...ca
    X-Trace: newsfe11.iad 1277851969 68.149.228.96 (Tue, 29 Jun 2010 22:52:49 UTC)
    NNTP-Posting-Date: Tue, 29 Jun 2010 22:52:49 UTC
    Date: Tue, 29 Jun 2010 14:52:20 -0600
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2293258
    [ ukryj nagłówki ]

    TM wrote:
    > Witam
    >
    > Mecze ta honde i mecze. Jak wyglada spalanie 2.4 benzyna AT? Czy duzo
    > wiecej bedzie palil od 2.0 MT? Do wyboru 2.4 AT kombi full wypas lub
    > 2.0 MT podstawowa .. czy nie bede zalowal tego AT jesli ostatecznie
    > kupie MT?
    >
    > Pozdrawiam
    >
    Oj bedziesz zalowal i to mocno. MT to przezytek - szczegolnie w korkach
    i generalnie w ruchu miejskim, chyba ze jestes jakims meczennikiem i
    lubisz sie umartwiac.Dzisiaj jak ktos chce biegami mieszac to kupuje cos
    z lopatkami przy kierownicy a nie z pala w podlodze.

    Kup AT i z usmiechem politowania bedziesz patrzyl na nieszczesnikow
    zmuszonych do pompowania sprzegla i mieszania pala co kilkanascie
    sekund. Ty, z AT, z jedna raczka na kierownicy (prawa czy lewa do
    wyboru) tylko przesuniesz stope odrobine i zaleznie czy nacisniesz gaz
    czy hamulec, albo jedziesz albo stoisz.
    Kto raz przejechal sie w godzinach szczytu po miescie autem z AT nigdy
    nie zamieni tego na MT.

    Czasy kiedy AT palily wiecej niz MT juz dawno minely. Tak naprawde to AT
    czesto pala odrobine mniej (okolo 0,5l/100) niz MT, bo w przeciwienstwie
    do czlowieka komputer bez przerwy dobiera najwlasciwsze przelozenie do
    warunkow jazdy.

    Kombi jest ciezsze, AT wazy odrobine wiecej, full wypas tez wazy wiecej
    niz wersja podstawowa - wiec wiecej paliwa. Roznice w spalaniu moze
    robic pojemnosc silnika, ale..... przy takiej niewielkiej roznicy nie
    powinno miec to specjalnego znaczenia - chyba ze ten 2.0 to zupelnie
    inny, nowszy, itd.
    Zauwaz tez ze sa sytuacje gdy mniejszy silnik musi pracowac ciezej zeby
    utrzymac te sama szybkosc jazdy co silnik wiekszy. Znaczy to tyle, ze
    wiekszy moze pracowac w zakresie optymalnych obrotow w czasie kiedy maly
    jest zylowany do granic mozliwosci co oczywiscie ma zasadnicze znaczenie
    przy pompie.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: