    From: Tomek Głowacki <t...@t...o2.pl-invalid>
    Newsgroups: pl.comp.pecet
    Subject: Re: IBM T22 a SODIMM 133Mhz
    Date: Mon, 09 Mar 2009 20:36:28 +0100
    Sender: g...@n...wsisiz.edu.pl

    Irokez pisze:

    > No niebardzo, jeden bank max 128MB, czyli slot maksymalnie 256MB co daje
    > przy 2 slotach max 512MB (2x 256MB)
    > Max dla BX to 1GB pamięci przy 4 slotach z pamięciami 256MB dwubankowymi.
    >
    > Więc albo się przewidziało Tobie, albo to nie był i440BX.

    Nie przewidziało. Taki zestaw miałem, jakiś czas temu (3 lata wstecz?)
    Wiem, że długo szukałem, ale ruszyło bez problem z tą 256ką, co była w
    środku :) Po prostu, były kiedyś na allegro całkiem nieźle dostępne
    moduły 512MB które na 100% działały w konfiguracjach, które teoretycznie
    nie dopuszczały obsługi takich modułów. No i faktycznie - działało to
    dobrze, stabilnie.

    T22 wg. CPU-Z ma i440BX/ZX, ZX jest "okrojony", więc w ogóle by
    wykluczał powyższą konfigurację. A czy IBM to wkłada jakiś custom-BX, to
    nie mam pojęcia....

    No, nie istotne. Idą pamięci do mnie, to przetestuję i się przekonam. Co
    więcej.. chyba podjadę do znajomego, któremu T22 opchnąłem i sprawdzę,
    bo mnie gryzie :)

    Pozdr,
    Tomek