  • Data: 2020-01-14 09:00:13
    Temat: Re: ISDN
    Od: viktorius <v...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2020-01-13 o 17:50, yabba pisze:
> [...]
    pl...

    > viktorius napisał, że widział stosy NT po demontażu.

    Zlecenia na rozkros linii i odebranie NT miały najmniejszy priorytet.
    Jak było dużo awarii, albo nowych podpięć, to siłą rzeczy demontaże
    wypadały z harmonogramu. Linia i tak była nieaktywna logicznie.
    Na pewno nie można było tego zostawiac na trawniku, za cenne NT jest w
    obecnych czasach. Stos na końcu korytarza był jedynym magazynem NT-ków
    na wymianę, nowy już nie było.

    Spora poruchawa była jak wyeliminowano ostatecznie zero wiodące przed
    numerem w ruchu krajowym.
    Okazało się, że są NT (jeden czy dwa modele), które nawet jak dostawały
    numer bez zera, to dodawały zero do CLIPa. Robiło to rozgardiasz, bo
    telefon mający książkę adresową musiał mieć dwa wpisy, z zerem i bez.
    Bez do wychodzących, bo już inaczej nie dało się wykonywać połączeń
    wychodzących. I z zerem, żeby potrafił pokazać kto dzwonił.
    Wtedy NTków potrafiących "bez zera" ubywało z "magazynu" w trybie
    przyspieszonym.

    --
    viktorius