    From: "J.F" <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    <kjv142$7jq$1@news.task.gda.pl> <kjvgou$ioq$1@node2.news.atman.pl>
    <kk0b4k$9ff$1@news.task.gda.pl> <kk0gav$lku$1@node1.news.atman.pl>
    <6...@y...googlegroups.com>
    <51657e85$0$1255$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk5uig$lhp$1@node2.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kk60rk$b78$1@node1.news.atman.pl>
    <1...@p...pl.invalid>
    <kk6461$er5$1@node1.news.atman.pl> <kk68sg$voe$1@node2.news.atman.pl>
    <kk6at0$208$1@node2.news.atman.pl> <kk6ct3$42u$1@node2.news.atman.pl>
    <5166de88$0$1254$65785112@news.neostrada.pl>
    <kk779j$2hh$1@mx1.internetia.pl> <kk8cn0$nhk$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: ITD a za niedługo nawet harcerze.
    Date: Fri, 12 Apr 2013 11:53:32 +0200

    Użytkownik "Artur Maśląg" napisał w wiadomości grup
    W dniu 2013-04-11 22:34, Axel pisze:

    >Pewnie nawet gdybyś zrobił migawki i dokładnie policzył liczbę
    >kierowców łamiących w danej chwili przepisy to by wyszło, że tylko
    >niewielka ich część dopuściła się wykroczenia :)

    Tak w danej chwili ? Moze i malo, ale ilu z tych jadacych przepisowo
    ma ochote zlamac je przy najblizszej okazji :-)

    Od sytuacji sporo zalezy - droga, celu podrozy, przyzwyczajenia.

    >Są i tacy. Podobnie jak w mieście - ominą/wyprzedzą prawo/lewoskrętem
    >ruch idący na wprost i wcisną z powrotem w korek 5 miejsc dalej :)

    Wiecie - tu 3 pojazdy, tam 2 ... i sie uzbiera.
    Owszem, jak do celu mam blisko to mi sie juz nie chce korka
    wyprzedzac, ale jak daleko ...

    I jazda 130 stara gierkowka tez nie :-)

    J.